Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Jak zainstalować bibliotekę allegro pod visual studio 2010?

Ostatnio zmodyfikowano 2011-09-12 16:35
Autor Wiadomość
akwes
» 2011-09-11 00:17:12
Jak skończę aktualny projekt to biorę się zatem za doznanie OpenLayera :P
P-40773
F90M
» 2011-09-11 02:03:26
Może ison powiesz czym SFML jest 'przepchany'? O czym świadczy to że OpenLayer można się nauczyć w godzinę? O jej małych możliwościach?

W ogóle to nie wiem jak te dwie biblioteki można porównywać. OL służy tylko do grafiki 2D, do tego nie jest to samodzielna biblioteka.
// Requires: 
// - Glyph Keeper 0.26.1 or later (Compile with -DGLYPH_TARGET=GLYPH_ALLEGGL)
// - Allegro 4.0.2 or later
// - AllegroGL 0.2.4 or later
// - Recommended: Loadpng + LibPNG + ZLib to load png images

P-40777
ison
» 2011-09-11 12:32:47
sfml jest imho zbyt skomplikowany, dlaczego nie ograniczyć tego co oferuje biblioteka do gier 2d do wyswietlania bitmapy i stosowania na niej efektów? (jeśli chodzi o samą grafikę)
O czym świadczy to że OpenLayer można się nauczyć w godzinę? O jej małych możliwościach?
o tym, że jest przejrzyście napisany i przyjemnie się w nim pisze, nie ma zbędnych rzeczy, wszystko opiera się na kilku klasach i to zdecydowanie wystarczy, ta biblioteka nie decyduje za Ciebie jak ma wyglądać Twój program, nie narzuca żadnych rozwiązań prócz wyświetlania bitmapy i różnorakiego operowania na niej. Czy ma duże możliwości? Ma wszystko co powinna mieć imho gra 2d.

W ogóle to nie wiem jak te dwie biblioteki można porównywać. OL służy tylko do grafiki 2D, do tego nie jest to samodzielna biblioteka.
ja porównywałem te 2 biblioteki jeśli chodzi o robienie gier 2d (chyba raczej większość korzysta z SFML do robienia gier 2d? :D)
No tak, nie jest samodzielna, ale za to wygodnie się w niej pisze. Na windowsie instalacja biblioteki trwa minutę - przekopiowanie ściągniętego katalogu do katalogu include,bin,lib

takie jest moje zdanie, każdy pisze w czym mu tam wygodnie
P-40783
F90M
» 2011-09-12 16:35:58
ja porównywałem te 2 biblioteki jeśli chodzi o robienie gier 2d (chyba raczej większość korzysta z SFML do robienia gier 2d? :D)
To że ktoś używa gazety do zabijania much, nie znaczy że służy ona tylko do tego. Takie pisanie każdej części gry (grafiki, dźwięku, multi itd.) w innej bibliotece, gdzie w każdej kod wygląda inaczej już nie jest takie szybkie, proste i wygodne.

ta biblioteka nie decyduje za Ciebie jak ma wyglądać Twój program, nie narzuca żadnych rozwiązań prócz wyświetlania bitmapy i różnorakiego operowania na niej
To że pewne rozwiązania są narzucone nie jest złe, szczególnie jeśli jest się niedzielnym 'programistą'. Chociaż developerzy korzystający z gotowych silników zdają się mówić coś innego.

Na windowsie instalacja biblioteki trwa minutę - przekopiowanie ściągniętego katalogu do katalogu include,bin,lib
Tutaj nie widzie różnic :)

każdy pisze w czym mu tam wygodnie
Punkt dla Ciebie.
P-40853
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3