Jak zainstalować bibliotekę allegro pod visual studio 2010?
Ostatnio zmodyfikowano 2011-09-12 16:35
akwes |
» 2011-09-11 00:17:12 Jak skończę aktualny projekt to biorę się zatem za doznanie OpenLayera :P |
|
F90M |
» 2011-09-11 02:03:26 Może ison powiesz czym SFML jest 'przepchany'? O czym świadczy to że OpenLayer można się nauczyć w godzinę? O jej małych możliwościach? W ogóle to nie wiem jak te dwie biblioteki można porównywać. OL służy tylko do grafiki 2D, do tego nie jest to samodzielna biblioteka. // Requires: // - Glyph Keeper 0.26.1 or later (Compile with -DGLYPH_TARGET=GLYPH_ALLEGGL) // - Allegro 4.0.2 or later // - AllegroGL 0.2.4 or later // - Recommended: Loadpng + LibPNG + ZLib to load png images |
|
|
ison |
» 2011-09-11 12:32:47 sfml jest imho zbyt skomplikowany, dlaczego nie ograniczyć tego co oferuje biblioteka do gier 2d do wyswietlania bitmapy i stosowania na niej efektów? (jeśli chodzi o samą grafikę) O czym świadczy to że OpenLayer można się nauczyć w godzinę? O jej małych możliwościach? |
o tym, że jest przejrzyście napisany i przyjemnie się w nim pisze, nie ma zbędnych rzeczy, wszystko opiera się na kilku klasach i to zdecydowanie wystarczy, ta biblioteka nie decyduje za Ciebie jak ma wyglądać Twój program, nie narzuca żadnych rozwiązań prócz wyświetlania bitmapy i różnorakiego operowania na niej. Czy ma duże możliwości? Ma wszystko co powinna mieć imho gra 2d. W ogóle to nie wiem jak te dwie biblioteki można porównywać. OL służy tylko do grafiki 2D, do tego nie jest to samodzielna biblioteka.
|
ja porównywałem te 2 biblioteki jeśli chodzi o robienie gier 2d (chyba raczej większość korzysta z SFML do robienia gier 2d? :D) No tak, nie jest samodzielna, ale za to wygodnie się w niej pisze. Na windowsie instalacja biblioteki trwa minutę - przekopiowanie ściągniętego katalogu do katalogu include,bin,lib takie jest moje zdanie, każdy pisze w czym mu tam wygodnie |
|
F90M |
» 2011-09-12 16:35:58 ja porównywałem te 2 biblioteki jeśli chodzi o robienie gier 2d (chyba raczej większość korzysta z SFML do robienia gier 2d? :D) |
To że ktoś używa gazety do zabijania much, nie znaczy że służy ona tylko do tego. Takie pisanie każdej części gry (grafiki, dźwięku, multi itd.) w innej bibliotece, gdzie w każdej kod wygląda inaczej już nie jest takie szybkie, proste i wygodne. ta biblioteka nie decyduje za Ciebie jak ma wyglądać Twój program, nie narzuca żadnych rozwiązań prócz wyświetlania bitmapy i różnorakiego operowania na niej |
To że pewne rozwiązania są narzucone nie jest złe, szczególnie jeśli jest się niedzielnym 'programistą'. Chociaż developerzy korzystający z gotowych silników zdają się mówić coś innego. Na windowsie instalacja biblioteki trwa minutę - przekopiowanie ściągniętego katalogu do katalogu include,bin,lib |
Tutaj nie widzie różnic :) każdy pisze w czym mu tam wygodnie |
Punkt dla Ciebie. |
|
1 2 « 3 » |