Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Rejestr, problem z poprawnym wyświetlaniem ciągów Kurs WinAPI

Ostatnio zmodyfikowano 2011-09-14 12:34
Autor Wiadomość
Aplauz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Rejestr, problem z poprawnym wyświetlaniem ciągów Kurs WinAPI
» 2011-09-13 13:54:15
Witam,
Jestem początkującym programistą i próbując nauczy się czegoś z Kurs WinAPI, C++ (lekcja 18) napisałem program na podstawie programów umieszczonych w tej lekcji. Program ma za zadanie wejść do "Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Run" i wypisać nazwy, oraz dane ciągów. Wszystko ładnie, pięknie ale mój kochany program nie działa tak jak powinien.

C/C++
#include <windows.h>
#include <iostream>
using namespace std;

int main()
{
    HKEY hkSoftware;
    LONG result;
    result = RegOpenKeyExA( HKEY_LOCAL_MACHINE, "Software\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Run", 0, KEY_ALL_ACCESS, & hkSoftware );
   
   
    DWORD dwMaxName, dwMaxData, dwMaxIndex;
   
    result = RegQueryInfoKeyA( hkSoftware, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, NULL, & dwMaxIndex,
    & dwMaxName, & dwMaxData, NULL, NULL );
   
   
   
    CHAR Data[ 256 ];
    CHAR ValueName[ 256 ];
   
    DWORD ValueType;
   
    for( DWORD i = 0; i < dwMaxIndex; i++ )
    {
       
        result = RegEnumValueA( hkSoftware, i, ValueName, & dwMaxName, NULL, & ValueType,( LPBYTE ) Data, & dwMaxData );
        if( result == ERROR_SUCCESS )
        {
            cout << ValueName << endl;
            cout << Data << endl;
           
        }
       
    }
   
    system( "pause" );
    return 0;
}
Problem polega na tym, iż zamiast wyświetlenia wszystkich ciągów z tego klucza wyświetla tylko kilka, w zależności od wartości "i".
Czy mógłby mi ktoś powiedzie dlaczego tak się dzieję i w jaki sposób mogę ten program naprawić?
P-40885
DejaVu
» 2011-09-13 13:59:54