Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[c++]Jak zainstalować bibliotekę Directx 9

Ostatnio zmodyfikowano 2011-09-18 14:28
Autor Wiadomość
TenNewbie
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[c++]Jak zainstalować bibliotekę Directx 9
» 2011-09-18 00:50:11
Witam, mam mały problem, otóż nie potrafię zainstalować biblioteki directx 9, w code blocks.
Tworzę nowy projekt, linkuje liby itp. Ale niestety przy próbie kompilacji wyskakuję taki błąd

||=== Directx test, Debug ===|
E:\DXSDK\Include\d3d9types.h|25|warning: ignoring #pragma warning |
E:\DXSDK\Include\d3d9types.h|1789|warning: ignoring #pragma warning |
E:\DXSDK\Include\d3dx9math.h|19|warning: ignoring #pragma warning |
E:\DXSDK\Include\d3dx9math.h|1385|warning: ignoring #pragma warning |
E:\DXSDK\Include\d3dx9core.h|485|warning: multi-line comment|
E:\DXSDK\Include\dxfile.h|240|error: stray '\26' in program|
E:\DXSDK\Include\dxfile.h|240|warning: no newline at end of file|
E:\tentest\Directx test\main.cpp|2|warning: ignoring #pragma comment |
E:\tentest\Directx test\main.cpp|3|warning: ignoring #pragma comment |
||=== Build finished: 1 errors, 8 warnings ===|
P-41107
DejaVu
» 2011-09-18 13:20:20
DirectX używa się tylko i wyłącznie w Visual C++. Z portami na kompilator GCC są problemy. Da się oczywiście używać DirectX w Code::Blocks ale odkąd pamiętam to nigdy tam nic nie działało jak trzeba.
P-41121
SeaMonster131
» 2011-09-18 14:28:55
DirectX używa się tylko i wyłącznie w Visual C++. Z portami na kompilator GCC są problemy. Da się oczywiście używać DirectX w Code::Blocks ale odkąd pamiętam to nigdy tam nic nie działało jak trzeba
Pff :P Ja miałem na odwrót ;> W Visualu za chiny nie mogłem DX uruchomić, a w Code::Blocks za którymś razem mi się udało (a to dlatego że wtedy jeszcze nie wiedziałem jak dolinkować biblioteki hah ;p).
Więc nie, w DX nie zawsze trzeba pisać w Visualu C++ ;p
P-41125
« 1 »
  Strona 1 z 1