[c++]Jak zainstalować bibliotekę Directx 9
Ostatnio zmodyfikowano 2011-09-18 14:28
TenNewbie Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[c++]Jak zainstalować bibliotekę Directx 9 » 2011-09-18 00:50:11 Witam, mam mały problem, otóż nie potrafię zainstalować biblioteki directx 9, w code blocks. Tworzę nowy projekt, linkuje liby itp. Ale niestety przy próbie kompilacji wyskakuję taki błąd ||=== Directx test, Debug ===| E:\DXSDK\Include\d3d9types.h|25|warning: ignoring #pragma warning | E:\DXSDK\Include\d3d9types.h|1789|warning: ignoring #pragma warning | E:\DXSDK\Include\d3dx9math.h|19|warning: ignoring #pragma warning | E:\DXSDK\Include\d3dx9math.h|1385|warning: ignoring #pragma warning | E:\DXSDK\Include\d3dx9core.h|485|warning: multi-line comment| E:\DXSDK\Include\dxfile.h|240|error: stray '\26' in program| E:\DXSDK\Include\dxfile.h|240|warning: no newline at end of file| E:\tentest\Directx test\main.cpp|2|warning: ignoring #pragma comment | E:\tentest\Directx test\main.cpp|3|warning: ignoring #pragma comment | ||=== Build finished: 1 errors, 8 warnings ===| |
|
DejaVu |
» 2011-09-18 13:20:20 DirectX używa się tylko i wyłącznie w Visual C++. Z portami na kompilator GCC są problemy. Da się oczywiście używać DirectX w Code::Blocks ale odkąd pamiętam to nigdy tam nic nie działało jak trzeba. |
|
SeaMonster131 |
» 2011-09-18 14:28:55 DirectX używa się tylko i wyłącznie w Visual C++. Z portami na kompilator GCC są problemy. Da się oczywiście używać DirectX w Code::Blocks ale odkąd pamiętam to nigdy tam nic nie działało jak trzeba |
Pff :P Ja miałem na odwrót ;> W Visualu za chiny nie mogłem DX uruchomić, a w Code::Blocks za którymś razem mi się udało (a to dlatego że wtedy jeszcze nie wiedziałem jak dolinkować biblioteki hah ;p). Więc nie, w DX nie zawsze trzeba pisać w Visualu C++ ;p |
|
« 1 » |