program przyjmujący aktualizacje
Ostatnio zmodyfikowano 2009-01-01 13:28
Patzick |
» 2009-01-03 15:45:16 to podziel się tym sposobem, jak jest rozwiązanie to dopiero temat może być wyczerpany :) |
|
pekfos Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-01-03 16:15:29 trzeba napisać bibliotekę dll i napisać w niej wszystko co ma być w main za wyjątkiem kilku funkcji takich jak srand() i ddt::console:title() kompilujemy bibliotekę. piszemy drugi program, linkujemy lib'a i w main piszemy te kilka wyjądkowych funkcji które muszą być w main, naszą funkcję z dll'a i return(0). kopiujemy dll'a do foldery z naszym programem i kompilujemy program. jeśli wszystko jest dobrze to program będzie działać. aby przeprowadzić aktualizację piszemy nowego dll'a o takiej samej nazwie jak poprzedni i o takiej samej nazwie funkcji jak funkcja z poprzedniego dll'a. oczywiście w nowej funkcji wprowadzamy usprawnienia i nowe możliwości. i w końcu kluczowy moment: podmieniamy dll'e, uruchamiamy program i cieszymy się z nowych opcji programu.
Amen |
|
manfred |
» 2009-01-01 13:28:46 Tak. Albo prog, który dll używa linkuje sobie statycznie ten dll, przez co wpisy używanych funkcji z tego dlla są w tablicy importu, albo wyciąga te funkcje dynamicznie przez LoadLibrary() i GetProcAddress(). |
|
1 2 « 3 » |