Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Obrazki pod sprity

Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-03 20:42
Autor Wiadomość
marc_xxx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Obrazki pod sprity
» 2011-10-03 16:03:18
Nie wiem czy w dobrym temacie, ale nie wiem jak robić grafikę do gier pisanych w sfml'u. Jak np. zrobię jakąś "kulkę" w photoshopie to mi te togi na obrazku zostają. Jak robić grafikę pod gry?
P-41644
akwes
» 2011-10-03 16:12:20
togi?

Pokaż jak wygląda w PhotoShopie i jak w grze.
P-41645
Mrovqa
» 2011-10-03 18:44:09
Tworzysz sobie jakiś obrazek, zapisujesz do jednego z obsługiwanych formatów. W kodzie do klasy sf::Image ładujesz obrazek z pliku, a potem z tego sf::Image do sf::Sprite. Aby tło było przeźroczyste trzeba było użyć jakieś metody (CreateMaskFrom(Color) ?? czy jakoś tak ;P).

Jak przeczytasz kursik z tej stronki to będziesz wiedział co i jak :) (a to zajmuje chwilkę).

Pozdrawiam,
Mrowqa
P-41652
imralav
» 2011-10-03 20:42:54
Zapisuj obrazki z rozszerzeniem obsługującym kanał alfa, np. PNG, wtedy nie musisz się bawić w maskowanie.
P-41672
« 1 »
  Strona 1 z 1