Obrazki pod sprity
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-03 20:42
marc_xxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Obrazki pod sprity » 2011-10-03 16:03:18 Nie wiem czy w dobrym temacie, ale nie wiem jak robić grafikę do gier pisanych w sfml'u. Jak np. zrobię jakąś "kulkę" w photoshopie to mi te togi na obrazku zostają. Jak robić grafikę pod gry? |
|
akwes |
» 2011-10-03 16:12:20 togi?
Pokaż jak wygląda w PhotoShopie i jak w grze. |
|
Mrovqa |
» 2011-10-03 18:44:09 Tworzysz sobie jakiś obrazek, zapisujesz do jednego z obsługiwanych formatów. W kodzie do klasy sf::Image ładujesz obrazek z pliku, a potem z tego sf::Image do sf::Sprite. Aby tło było przeźroczyste trzeba było użyć jakieś metody (CreateMaskFrom(Color) ?? czy jakoś tak ;P).
Jak przeczytasz kursik z tej stronki to będziesz wiedział co i jak :) (a to zajmuje chwilkę).
Pozdrawiam, Mrowqa |
|
imralav |
» 2011-10-03 20:42:54 Zapisuj obrazki z rozszerzeniem obsługującym kanał alfa, np. PNG, wtedy nie musisz się bawić w maskowanie. |
|
« 1 » |