Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

zrzut ekranu - allegro

Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-04 22:14
Autor Wiadomość
CTRL85
Temat założony przez niniejszego użytkownika
zrzut ekranu - allegro
» 2011-10-04 20:59:26
C/C++
save_bitmap( "ekran.bmp", screen, default_palette );

Takie coś pochodzi z kursu, niestety nie działa. Aplikacja się zawiesza, i można ją wyłączyć tylko przez menedżer zadań. Ta linia zapisuje plik, którego nie da się otworzyć. Potrzebuję najprostszy sposób zrobienie screena z aplikacji, bez żadnych udziwnień.
P-41722
SeaMonster131
» 2011-10-04 21:17:14
Alt + PrintScreen ;)
Hm..pamiętam jak pisałem w Allegro4, i ta funkcja mi działa. Tzn w pewnym sensie działa, bo tak jak Tobie aplikacja mi sie zwieszała ;) Ale robiła screena i go zapisywała, więc to mi działało..
P-41724
CTRL85
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-04 21:31:35
w sumie funkcja działa, ale zawiesza aplikacje, i zapisuje plik, którego nie da sie odczytać :]
P-41726
malan
» 2011-10-04 21:33:25
Może to Ty robisz coś źle i to wcale nie ta biedna funkcja zawiesza Twoją aplikację? :)
P-41727
Gabes
» 2011-10-04 21:34:42
screen czy bufor?.
zapisywać trzeba screen  wrzuciłem do kodu z pętlom i program muli należy zapisać raz i działa dobrze  .
P-41728
CTRL85
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-04 21:37:41
buforu nie używam, bo gra to "karcianka". Funkcja przekopiowana, więc nie ma błędu. Czekałem kilka minut i nic...

Bez tej linii jest wszystko ok...

EDIT

@UP - program jest w pętli, ale wygląda to tak:

//pętla
//instrukcje
readkey();
save_bitmap( "ekran.bmp", screen, default_palette );
//reszta instrukcji
readkey();
//koniec pętli
P-41729
malan
» 2011-10-04 21:54:52
C/C++
bool quard = false;

//pętla
//instrukcje
readkey();
if( !quard )
{
    save_bitmap( "ekran.bmp", screen, default_palette );
    quard = true;
}
//reszta instrukcji
readkey();
//koniec pętli
?
P-41730
Gabes
» 2011-10-04 21:59:45
Rzeczywiście długo zapisuje daj tak

C/C++
if( key[ KEY_SPACE ] )
{
    save_bitmap( "ekran.bmp", screen, default_palette );
}
 
P-41731
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona