Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL] Problem z kolizjami

Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-30 15:23
Autor Wiadomość
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL] Problem z kolizjami
» 2011-10-18 19:24:38
Czy ktoś bardziej doświadczony mógłby zerknąć na ten kod:
http://w196.wrzuta.pl/plik/6vpgad1qjUt/moja_pierwsza_gra_w_opengl-_projekt
i sprawić aby kolizja dwóch obiektów zadziałała tak jak powinna? Dziękuję!
P-42292
Drraven
» 2011-10-18 19:32:48
To forum jest na tyle mądrę, że żaden użytkownik nie będzie szukał twoich błędów, ani ich poprawiał.
Powiedz co jest źle, albo pokaż log kompilacji. Jeśli program się kompiluje a kolije nie działają to znak, że masz zły warunek.

Szukaj haseł:
Kolizja w trójwymiarze (po anigielsku złaszcza)
OpenGL Kolizja 3D
P-42294
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-18 19:41:04
Mam dwa programy jeden to gra, którą zamieściłem powyżej a  drugi służył mi do testów kolizji która w tym programie działa a w pierwszym nie. To są dopiero moje początki zabawy w ... Please Help my!
P-42296
Drraven
» 2011-10-18 19:47:30
Dostałeś pomoc. Szukaj a znajdziesz :D
P-42297
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-30 15:23:12
Rozwiązanie tego problemu ma sie tak:
C/C++
void kolizja_2D( float & x, float & y, float & px, float & py, float & x1, float & y1, float & rx, float & rh )
{
    if(( x < x1 + rx / 2 ) &&( x > x1 ) &&( y < y1 + rh / 2 ) &&( y > y1 - rh / 2 ) )
         y1 = 5.0;
   
    if(( x > x1 - rx / 2 ) &&( x < x1 ) &&( y < y1 + rh / 2 ) &&( y > y1 - rh / 2 ) )
         y1 = 5.0;
   
    if(( y < y1 + rh / 2 ) &&( y > y1 ) &&( x < x1 + rx / 2 ) &&( x > x1 - rx / 2 ) )
         y1 = 5.0;
   
    if(( y > y1 - rh / 2 ) &&( y < y1 ) &&( x < x1 + rx / 2 ) &&( x > x1 - rx / 2 ) )
         y1 = 5.0;
   
}
P-43060
« 1 »
  Strona 1 z 1