[OpenGL] Problem z kolizjami
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-30 15:23
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL] Problem z kolizjami » 2011-10-18 19:24:38 |
|
Drraven |
» 2011-10-18 19:32:48 To forum jest na tyle mądrę, że żaden użytkownik nie będzie szukał twoich błędów, ani ich poprawiał. Powiedz co jest źle, albo pokaż log kompilacji. Jeśli program się kompiluje a kolije nie działają to znak, że masz zły warunek.
Szukaj haseł: Kolizja w trójwymiarze (po anigielsku złaszcza) OpenGL Kolizja 3D |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-18 19:41:04 Mam dwa programy jeden to gra, którą zamieściłem powyżej a drugi służył mi do testów kolizji która w tym programie działa a w pierwszym nie. To są dopiero moje początki zabawy w ... Please Help my! |
|
Drraven |
» 2011-10-18 19:47:30 Dostałeś pomoc. Szukaj a znajdziesz :D |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-30 15:23:12 Rozwiązanie tego problemu ma sie tak:
void kolizja_2D( float & x, float & y, float & px, float & py, float & x1, float & y1, float & rx, float & rh ) { if(( x < x1 + rx / 2 ) &&( x > x1 ) &&( y < y1 + rh / 2 ) &&( y > y1 - rh / 2 ) ) y1 = 5.0; if(( x > x1 - rx / 2 ) &&( x < x1 ) &&( y < y1 + rh / 2 ) &&( y > y1 - rh / 2 ) ) y1 = 5.0; if(( y < y1 + rh / 2 ) &&( y > y1 ) &&( x < x1 + rx / 2 ) &&( x > x1 - rx / 2 ) ) y1 = 5.0; if(( y > y1 - rh / 2 ) &&( y < y1 ) &&( x < x1 + rx / 2 ) &&( x > x1 - rx / 2 ) ) y1 = 5.0; }
|
|
« 1 » |