[SFML] Przesuwanie sprita
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-19 22:27
marc_xxx Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Przesuwanie sprita » 2011-10-19 22:24:32 Chcę zrobić aby sprite przesuwał się w określonym kierunku co jakiś czas.
if( time > 2.0f && firstTime ) { firstTime = false; enemyVirus.SetImage( enemyVirImg ); enemyVirus.SetPosition( 400, 150 ); sf::Clock moveClock; float timeMove = moveClock.GetElapsedTime(); while( timeMove > 2.0f ) { enemyVirus.Move( - 10, 0 ); moveClock.Reset(); } }
Widać na tym kodzie utworzenie sprita po 2 sekundach. Teraz chcę aby sprite ten przesuwał się co 2sec. |
|
DejaVu |
» 2011-10-19 22:27:57 Możliwe rozwiązanie:
czas_sprajta += dajNowaDeltaCzasu(); if( czas_sprajta >= 2.0 ) { czas_sprajta -= 2.0; }
PS. Rozwiązań jest całe multum i nie są one związane z biblioteką, ale z umiejętnym posługiwaniem się prostymi instrukcjami typu if oraz zmiennymi pomocniczymi. |
|
« 1 » |