Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Przesuwanie sprita

Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-19 22:27
Autor Wiadomość
marc_xxx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Przesuwanie sprita
» 2011-10-19 22:24:32
Chcę zrobić aby sprite przesuwał się w określonym kierunku co jakiś czas.
C/C++
if( time > 2.0f && firstTime )
{
    firstTime = false;
    enemyVirus.SetImage( enemyVirImg );
    enemyVirus.SetPosition( 400, 150 );
    sf::Clock moveClock;
    float timeMove = moveClock.GetElapsedTime();
    while( timeMove > 2.0f )
    {
        enemyVirus.Move( - 10, 0 );
        moveClock.Reset();
       
    }
}
Widać na tym kodzie utworzenie sprita po 2 sekundach. Teraz chcę aby sprite ten przesuwał się co 2sec.
P-42343
DejaVu
» 2011-10-19 22:27:57
Możliwe rozwiązanie:
C/C++
czas_sprajta += dajNowaDeltaCzasu();
if( czas_sprajta >= 2.0 )
{
    //przesuń sprajta
    czas_sprajta -= 2.0;
}

PS. Rozwiązań jest całe multum i nie są one związane z biblioteką, ale z umiejętnym posługiwaniem się prostymi instrukcjami typu if oraz zmiennymi pomocniczymi.
P-42344
« 1 »
  Strona 1 z 1