aimo6 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
instalacja glut vc 2010 » 2011-10-23 19:21:07 od niedawna zacząłem używać vc 2010 . jednak po zainstalowaniu biblioteki glut(mam nadzieje że dobrze to zrobiłem) nadal pierwszy program z kursu z tej strony nie chce się uruchomić . podczas kompilacji wyskakuje błąd . instalacje przeprowadziłem według tej strony http://margalski.boo.pl/blog/index.php/2010/12/137 ma ktoś pomysł co jest nie tak? |
|
Drraven |
» 2011-10-23 19:27:20 |
|
aimo6 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-23 19:42:38 "There where bulid errors."
oraz 1>------ Build started: Project: nauka, Configuration: Debug Win32 ------ 1>Build started 2011-10-23 19:33:13. 1>InitializeBuildStatus: 1> Touching "Debug\nauka.unsuccessfulbuild". 1>ClCompile: 1> All outputs are up-to-date. 1> nauka.cpp 1>d:\melavvi\nauka\nauka\nauka.cpp(1): warning C4627: '#include <GL/glut.h>': skipped when looking for precompiled header use 1> Add directive to 'StdAfx.h' or rebuild precompiled header 1>d:\melavvi\nauka\nauka\nauka.cpp(101): fatal error C1010: unexpected end of file while looking for precompiled header. Did you forget to add '#include "StdAfx.h"' to your source? 1> 1>Build FAILED. 1> 1>Time Elapsed 00:00:00.43 ========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ========== no i tylko tyle a skoro chcesz kod to on #include <GL/glut.h> #include <stdlib.h>
void Display() { glClearColor( 1.0, 1.0, 1.0, 1.0 ); glClear( GL_COLOR_BUFFER_BIT ); glColor3f( 1.0, 0.0, 0.0 ); glBegin( GL_POLYGON ); glVertex3f( 0.0, 0.0, 0.0 ); glVertex3f( 0.0, 1.0, 0.0 ); glVertex3f( 1.0, 1.0, 0.0 ); glVertex3f( 1.0, 0.0, 0.0 ); glEnd(); glFlush(); glutSwapBuffers(); }
void Reshape( int width, int height ) { Display(); }
enum { EXIT };
void Menu( int value ) { switch( value ) { case EXIT: exit( 0 ); } }
int main( int argc, char * argv[] ) { glutInit( & argc, argv ); glutInitDisplayMode( GLUT_DOUBLE | GLUT_RGB ); glutInitWindowSize( 400, 400 ); glutCreateWindow( "Kwadrat 1" ); glutDisplayFunc( Display ); glutReshapeFunc( Reshape ); glutCreateMenu( Menu ); #ifdef WIN32 glutAddMenuEntry( "Wyjście", EXIT ); #else glutAddMenuEntry( "Wyjscie", EXIT ); #endif glutAttachMenu( GLUT_RIGHT_BUTTON ); glutMainLoop(); return 0; } używam win7 64bit nic więcej nie przychodzi mi do głowy chyba mogę dodać ,że jeszcze sie nie orientuje w tym ide |
|
blojayble |
» 2011-10-23 20:08:39 Zrób pusty projekt, albo wpisz #include <tutaj ten glut> w pliku StdAfx.h. A w main zamiast dołączać glut wpisz '#include "StdAfx.h". Czyli Main.cpp #include "StdAfx.h"
int main() { } StdAfx.h #include <GL/glut.h> #include <stdlib.h> |
|
aimo6 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-24 17:20:30 niestety nie pomogło. tak się zastanawiam czy od razu po zainstalowaniu VC jest zainstalowany openGL?
|
|
pekfos |
» 2011-10-24 17:33:15 zapewne nie ale sprawdź czy masz te pliki OpenGLa :P |
|
aimo6 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-24 18:00:05 a dokładnie jakie pliki są potrzebne nie chodzi mi o to czy lib itp tylko o nazwę przed
byłbym wdzięczny gdyby ktoś podał linka do strony z plikami .
|
|
Drraven |
» 2011-10-24 18:21:06 OpenGL.dll.. Ogarnij się |
|
« 1 » 2 |