Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML]zmiana koloru

Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-28 16:14
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML]zmiana koloru
» 2011-10-27 22:55:28
sf::Shape xxx = sf::Shape::Rectangle(0,0,20,20,sf::Color(128,128,255,255),1,sf::Color::White);

xxx.SetColor(128,128,255,255);

Jak tak zrobię to kolor wychodzi inny niż ten powyżej co zrobić żeby wychodził taki sam? Pewnie coś z tymi dwoma ostatnimi argumentami ale co? O ile to to
P-42888
DejaVu
» 2011-10-27 22:59:23
P-42889
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-27 23:15:57
Nie da się w ten sposób chyba
P-42893
DejaVu
» 2011-10-28 14:39:45
1. Zapodaj screenem.
2. Doprecyzuj o co Ci chodzi bo nie wiadomo o co chodzi poza tym, że twierdzisz:
C/C++
sf::Color( 1, 2, 3, 4 ) != sf::Color( 1, 2, 3, 4 )
P-42917
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-28 15:38:50
Dokładnie tak też tego nie rozumie czemu tak się dzieje już daje screena
P-42921
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-28 15:45:13
Link: http://imageshack.us/photo/my-images/854/kostki.png/


P.S tzn poradziłem sobie z tym w inny sposób ale nie wiem czy dobry
P-42922
DejaVu
» 2011-10-28 16:14:52
C/C++
xxx.SetColor( sf::Color( 255, 255, 255, 255 ) );
Ustawiając kolor biały powyższą metodą nie ustawiasz koloru białego dla kształtu, tylko ustawiasz jakie natężenie składowych kolorów ma być przyjęte dla całej renderowanej grafiki. Po ustawieniu wartości 128,128,255 wycinasz połowę natężenia kolorów R i G - dlatego zmienia Ci się kolor oryginalnej figury.
P-42930
« 1 »
  Strona 1 z 1