diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML]zmiana koloru » 2011-10-27 22:55:28 sf::Shape xxx = sf::Shape::Rectangle(0,0,20,20,sf::Color(128,128,255,255),1,sf::Color::White);
xxx.SetColor(128,128,255,255);
Jak tak zrobię to kolor wychodzi inny niż ten powyżej co zrobić żeby wychodził taki sam? Pewnie coś z tymi dwoma ostatnimi argumentami ale co? O ile to to |
|
DejaVu |
» 2011-10-27 22:59:23 |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-27 23:15:57 Nie da się w ten sposób chyba |
|
DejaVu |
» 2011-10-28 14:39:45 1. Zapodaj screenem.
2. Doprecyzuj o co Ci chodzi bo nie wiadomo o co chodzi poza tym, że twierdzisz:
sf::Color( 1, 2, 3, 4 ) != sf::Color( 1, 2, 3, 4 )
|
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-28 15:38:50 Dokładnie tak też tego nie rozumie czemu tak się dzieje już daje screena |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-28 15:45:13 |
|
DejaVu |
» 2011-10-28 16:14:52 xxx.SetColor( sf::Color( 255, 255, 255, 255 ) );
Ustawiając kolor biały powyższą metodą nie ustawiasz koloru białego dla kształtu, tylko ustawiasz jakie natężenie składowych kolorów ma być przyjęte dla całej renderowanej grafiki. Po ustawieniu wartości 128,128,255 wycinasz połowę natężenia kolorów R i G - dlatego zmienia Ci się kolor oryginalnej figury. |
|
« 1 » |