[SFML]Snake porada
Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-29 20:49
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML]Snake porada » 2011-10-29 15:13:49 Cześć pytam ostatni raz i zrobię sobie przerwę na tydzień ;p
Jak napisać prawidłowo snejka ? Chyba naklepanie całego kodu w jednym pliku to nie żadna sztuka co ? Chciałbym go napisać obiektowo. Wiecie jak wygląda snejk możecie mi doradzić jakie klasy powinienem potworzyć i za co one mają być odpowiedzialne ? |
|
Drraven |
» 2011-10-29 15:46:39 Jak się pytasz o takie sprawy to go nie stworzysz sam! masz dwie klasy snake i punkt punkt jablko; jablko.SetPoz( 100, 100 );
i tyle |
|
m4tx |
» 2011-10-29 15:52:42 Myślisz, że jakbym założył temat "Cześć, powiedzcie mi, jak prawidłowo napisać GTA IV w OpenGLu?" to ktoś by mi pomógł? Sam sobie napisz, w tej kwestii niestety nikt Ci już nie pomoże... |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-29 15:53:11 ,,Jak się pytasz o takie sprawy to go nie stworzysz sam!" Ciekawe stwierdzenie ;p p.s jaja sobie z tym robisz ?? punkt jablko; jablko.SetPoz( 100, 100 );
Czy faktycznie byś tak pisał ? |
|
m4tx |
» 2011-10-29 15:53:42 A czemu by nie? :P |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-29 15:54:49 Poważnie kod się pisze tylko po to żeby działał ;p? |
|
m4tx |
» 2011-10-29 15:56:06 No wiadomo, że możesz sobie zrobić 100 nieprzydatnych zmiennych i metod w rozbudowanej klasie na 10 plików, ale... Po co? :P |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-10-29 15:56:57 ha czyli nie trzeba tak pisać :D ? Na nic to nie wpływa ?
Może rozwinę chodziło mi głównie o to czy np wyświetlanie obiektów na scenie też warto by było napisać w osobnej klasie, np. klasa plansza dziedziczyła by klasę wąż i jabłko |
|
« 1 » 2 |