Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML]Snake porada

Ostatnio zmodyfikowano 2011-10-29 20:49
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML]Snake porada
» 2011-10-29 15:13:49
Cześć pytam ostatni raz i zrobię sobie przerwę na tydzień ;p


Jak napisać prawidłowo snejka ? Chyba naklepanie całego kodu w jednym pliku to nie żadna sztuka co ? Chciałbym go napisać obiektowo. Wiecie jak wygląda snejk możecie mi doradzić jakie klasy powinienem potworzyć i za co one mają być odpowiedzialne ?
P-42993
Drraven
» 2011-10-29 15:46:39
Jak się pytasz o takie sprawy to go nie stworzysz sam!
masz dwie klasy snake i punkt
C/C++
punkt jablko;
jablko.SetPoz( 100, 100 );
 i tyle
P-42994
m4tx
» 2011-10-29 15:52:42
Myślisz, że jakbym założył temat "Cześć, powiedzcie mi, jak prawidłowo napisać GTA IV w OpenGLu?" to ktoś by mi pomógł? Sam sobie napisz, w tej kwestii niestety nikt Ci już nie pomoże...
P-42995
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-29 15:53:11
,,Jak się pytasz o takie sprawy to go nie stworzysz sam!"

Ciekawe stwierdzenie ;p

p.s jaja sobie z tym robisz ??
C/C++
punkt jablko;
jablko.SetPoz( 100, 100 );

Czy faktycznie byś tak pisał ?
P-42996
m4tx
» 2011-10-29 15:53:42
A czemu by nie? :P
P-42997
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-29 15:54:49
Poważnie kod się pisze tylko po to żeby działał ;p?
P-42998
m4tx
» 2011-10-29 15:56:06
No wiadomo, że możesz sobie zrobić 100 nieprzydatnych zmiennych i metod w rozbudowanej klasie na 10 plików, ale... Po co? :P
P-42999
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-10-29 15:56:57
ha czyli nie trzeba tak pisać :D ? Na nic to nie wpływa ?


Może rozwinę chodziło mi głównie o to czy np wyświetlanie obiektów na scenie też warto by było napisać w osobnej klasie, np. klasa plansza dziedziczyła by klasę wąż i jabłko
P-43000
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona