Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OPENGL] Podmiana textury

Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-15 21:00
Autor Wiadomość
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OPENGL] Podmiana textury
» 2011-11-15 20:35:13
Załóżmy że mam jakiś tam kwadrat z nałożoną nań teksturą. Teraz chciałbym aby ta tekstura po naciśnięciu jakiegoś klawisza zmieniła się na inną. Jak to zrobić? Czy są do tego jakieś gotowe funkcje? Proszę o krótkie how to lub jakiś link do strony na której mógłbym o tym poczytać.
P-44115
SeaMonster131
» 2011-11-15 20:52:53
Hm.. ja bym po prostu zbindował inną teksturę. Może zadziałać.

C/C++
bool tekstura1 = true;

if( tekstura1 )
     glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, tekstura[ 0 ] );
else
     glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, tekstura[ 1 ] );

Wyswietl_kwadrat();

Ale nie wiem czy o to chodzi ;)
P-44122
wojownik266
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-15 21:00:09
To bardzo ciekawe i proste rozwiązanie... Tego mi było trzeba. Dzięki!
P-44125
« 1 »
  Strona 1 z 1