[OPENGL] Podmiana textury
Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-15 21:00
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OPENGL] Podmiana textury » 2011-11-15 20:35:13 Załóżmy że mam jakiś tam kwadrat z nałożoną nań teksturą. Teraz chciałbym aby ta tekstura po naciśnięciu jakiegoś klawisza zmieniła się na inną. Jak to zrobić? Czy są do tego jakieś gotowe funkcje? Proszę o krótkie how to lub jakiś link do strony na której mógłbym o tym poczytać. |
|
SeaMonster131 |
» 2011-11-15 20:52:53 Hm.. ja bym po prostu zbindował inną teksturę. Może zadziałać. bool tekstura1 = true;
if( tekstura1 ) glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, tekstura[ 0 ] ); else glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, tekstura[ 1 ] );
Wyswietl_kwadrat();
Ale nie wiem czy o to chodzi ;) |
|
wojownik266 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2011-11-15 21:00:09 To bardzo ciekawe i proste rozwiązanie... Tego mi było trzeba. Dzięki! |
|
« 1 » |