Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro, C++] Timery

Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-19 10:48
Autor Wiadomość
tumusxd
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro, C++] Timery
» 2011-11-19 10:33:20
Mam pytanie.. na które nie znalazłem odpowiedzi na google. Czy takie zastosowanie kilku timerów jest poprawne ?
Oto wycinek kodu z mojego tetrisa który często się wysypuje ;/

C/C++
while( !key[ KEY_ESC ] )
{
   
   
    while( speed > 0 ) // move klocek lewo prawo dó³
    {
        if( key[ KEY_LEFT ] ) steruj_klocek( mapa_pola, mapa_spa_klocka, DIR_LEFT );
       
        if( key[ KEY_RIGHT ] ) steruj_klocek( mapa_pola, mapa_spa_klocka, DIR_RIGHT );
       
        if( key[ KEY_DOWN ] ) steruj_klocek( mapa_pola, mapa_spa_klocka, DIR_DOWN );
       
        speed--;
    }
    while( speed_obr_klc > 0 ) // obracanie klockiem
    {
        if( key[ KEY_UP ] || key[ KEY_SPACE ] ) steruj_klocek( mapa_pola, mapa_spa_klocka, DIR_UP );
       
        speed_obr_klc--;
    }
   
    while( speed_spa_klc > 0 ) //spadanie klocka
    {
        clean_mapa( mapa_spa_klocka );
        move_klocek( mapa_pola, mapa_spa_klocka );
        speed_spa_klc--;
    }

dalej w pętli jest rysowanie mapki itp.
Czy mogę tak "poustawiać" timery jeden pod drugim ? Mam obawy że program może się zapętlić właśnie w jednym takim timerze na szybszym kompie. Jeśli w tym jest problem to jak to naprawić ?
P-44329
DejaVu
» 2011-11-19 10:48:49
Zastosowanie kilku timerów jest poprawne.
P-44331
« 1 »
  Strona 1 z 1