Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[edukacja] Studia dzienne/wieczorowe

Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-22 21:31
Autor Wiadomość
Kaniorek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[edukacja] Studia dzienne/wieczorowe
» 2011-11-20 14:18:07
Czy mocno różnią się studia dzienne od wieczorowych? Chodzi mi oczywiście o zakres materiału i wymagania. Mówię o politechnice.

Pytam bo... będę zdawał maturę z matematyki podstawową, co do rozszerzenia to pewien nie jestem (jestem w technikum informatycznym)  i może się zdarzyć tak, że nie dostanę się po prostu na dziennie (informatyczne) a wtedy chciałbym iść na wieczorowe...o zaocznych nawet nie myślę... a jak bym wtedy dorabiał to się pomyśli  Proszę wyjaśnijcie mi na czym polega ta różnica między dziennymi a wieczorowymi

pozdrowienia
P-44383
DejaVu
» 2011-11-20 16:41:28
1. Politechnice - jakiej?
2. Zakres materiałów możesz sobie porównać (siatki godzin).
3. Zawsze studia zaoczne są mniej wymagające niż dzienne - od osób na studiach dziennych się wymaga więcej, ponieważ dla nich pracą jest zdobycie wykształcenia. Osoby, które studiują zaocznie zazwyczaj mają pracę, więc raczej się dokształcają po to by dorobić sobie papier i zdobyć jakąś nową wiedzę.

/edit:
Dzienne - od 8:00 do 16:00 od pon do pt (ale może być równie dobrze nawet i do 20:00 - patrz: Politechnika Gdańska)
Wieczorowe - od 15:00 do 22:00 od pon do pt
Zaoczne - w weekendy (pt, sob, ndz) albo (sob, ndz)
P-44388
Kaniorek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-20 16:43:48
Politechnice Śląskiej ale to chyba niema znaczenia :)
P-44389
Kaniorek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-20 16:46:44
Tylko, że ja mówie o wieczorowych nie dziennych czy zaocznych. Chciałbym wiedzieć czym się dzienne od wieczorowych różnią i czy są drogie... poza tym.. zaoczne odpadają bo:

a) i tak po technikum nie znajde pracy w zawodzie...
b) chcę się więcej nauczyc :)

#edit
a wieczorowe coś kosztuja?