Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Korzystanie ze struktur

Ostatnio zmodyfikowano 2009-01-14 21:02
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2009-01-14 16:23:05
C/C++
#include <vector>
P-3667
snake_yaro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-01-14 19:39:11
Wyświetlanie desek jest jak najbardziej poprawne, działa szybko i bezboleśnie, natomiast nadal problem tkwi w wykrywaniu kolizji oraz przesuwaniu ekranu.

Podejrzewam, że trzeba pozmieniać parę rzeczy w kolizjach, tyle że przy tych klasach nie wiem do czego mam się odwołać

C/C++
if( kolizja( chlopek.x, chlopek.y, 60, 60, 100, 100, deska->w, deska->h ) == true )
{
    if(( chlopek_skok > 0 ) &&( chlopek.y >= tablica_y[ i ] - 52 ) &&( chlopek.y - chlopek_skok <= tablica_y[ i ] - 52 ) )
    {
        chlopek_skok = 0;
        chlopek.y = tablica_y[ i ] - 52;
       
    }

Tablicę:

tablica_y[ i ]

potrzeba zmienić na którąś zmienną, wnioskuję, że na:

dodajDeske.y

tyle, że nie wiem jak się odwołać w tym miejscu do klasy i nie wiem czy mam się odwołać właśnie do tej wartości.
P-3671
DejaVu
» 2009-01-14 21:02:47
Powiem tak: nie rozumiesz klas i ich nie znasz to naucz się ich. Mi się nie chce tłumaczyć czegoś na forum, co wiele osób opisało i wytłumaczyło w kursach. Uważam, że temat został wyczerpany więc go zamykam - brak umiejętności wynika z braku wiedzy po prostu na temat klas/struktur. Weź książkę do ręki jeśli masz i poczytaj o nich lub poszukaj kursu, który opisuje dobrze struktury i klasy.

/edit:
Jednak zostawiam temat otwarty. Może ktoś ma inne zdanie niż ja i udzieli jakiejś bardziej konstruktywnej odpowiedzi niż ja w dniu dzisiejszym.
P-3672
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2