[Allegro] Korzystanie ze struktur
Ostatnio zmodyfikowano 2009-01-14 21:02
DejaVu |
» 2009-01-14 16:23:05 |
|
snake_yaro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-01-14 19:39:11 Wyświetlanie desek jest jak najbardziej poprawne, działa szybko i bezboleśnie, natomiast nadal problem tkwi w wykrywaniu kolizji oraz przesuwaniu ekranu. Podejrzewam, że trzeba pozmieniać parę rzeczy w kolizjach, tyle że przy tych klasach nie wiem do czego mam się odwołać if( kolizja( chlopek.x, chlopek.y, 60, 60, 100, 100, deska->w, deska->h ) == true ) { if(( chlopek_skok > 0 ) &&( chlopek.y >= tablica_y[ i ] - 52 ) &&( chlopek.y - chlopek_skok <= tablica_y[ i ] - 52 ) ) { chlopek_skok = 0; chlopek.y = tablica_y[ i ] - 52; } Tablicę: tablica_y[ i ] potrzeba zmienić na którąś zmienną, wnioskuję, że na: dodajDeske.y tyle, że nie wiem jak się odwołać w tym miejscu do klasy i nie wiem czy mam się odwołać właśnie do tej wartości. |
|
DejaVu |
» 2009-01-14 21:02:47 Powiem tak: nie rozumiesz klas i ich nie znasz to naucz się ich. Mi się nie chce tłumaczyć czegoś na forum, co wiele osób opisało i wytłumaczyło w kursach. Uważam, że temat został wyczerpany więc go zamykam - brak umiejętności wynika z braku wiedzy po prostu na temat klas/struktur. Weź książkę do ręki jeśli masz i poczytaj o nich lub poszukaj kursu, który opisuje dobrze struktury i klasy.
/edit: Jednak zostawiam temat otwarty. Może ktoś ma inne zdanie niż ja i udzieli jakiejś bardziej konstruktywnej odpowiedzi niż ja w dniu dzisiejszym. |
|
1 « 2 » |