Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Czy da sie zrobic w tym gre Multiplayer ( internetowa )

Ostatnio zmodyfikowano 2011-11-28 22:05
Autor Wiadomość
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro] Czy da sie zrobic w tym gre Multiplayer ( internetowa )
» 2011-11-28 18:05:10
Witajcie. Jestem troche juz obeznany z Allegro i wpadłem na pomysł spróbowania napisac prosciutkiej gry internetowej tzn nie na stronce tylko np jak tibia. Prosze o wyrozumiałość bo nie wiem jak trudno jest zrobic taką gre. Są jakies biblioteki pomocnicze do tego. Trzeba do tego WinSock'a (niewgranego do allegro). Prosze o pomoc.
P-44878
DejaVu
» 2011-11-28 18:07:41
SFML ma moduł sieciowy więc możesz spróbować się w niego wczytać. Można też użyć WinSock.
P-44879
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-28 18:09:32
Mowie to z przykroscia ale mi SFML nie wchodzi tzn mam za wolnego Neta na sciagniecie VC++. Chociaz kiedys mialem VC ale tez nie wchodzilo. WinSock z tej strony mi cos nie działał.
P-44880
SeaMonster131
» 2011-11-28 18:10:54
WinSock z tej strony mi cos nie działał.
Bo ten jest na linuks itd..Skorzystaj z tutka na warsztacie (http://warsztat.gd)
P-44881
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-28 18:12:46
:/ kiedy chce skompilowac projekt wyskakuje mi blad ( mam wxDeva ) cos Bug Report czy cos. Pozniej chce skompilowac a tu pisze ze nie mozna stworzyc makefile.
Mam kod z tego warsztatu.
Link:
http://warsztat.gd/articles.php?x=view&id=274
A tu kod
C/C++
#include <cstdlib>
#include <iostream>

using namespace std;


int main( int argc, char * argv[] )
{
    WORD version = MAKEWORD( 2, 2 ); // używamy wersji 2.2
    WSADATA wsaData; // nasze WSA
    if( !WSAStartup( version, & wsaData ) ) // tworzymy WSA
    {
        // mamy błąd, WSA nie chce sie zainicjować
        cout << "Błąd inicjalizacji WSA" << endl;
        WSACleanup(); // usuwamy WSA
        return 1;
    }
    if( LOBYTE( wsaData.wVersion ) != 2 ||
    HIBYTE( wsaData.wVersion ) != 2 )
    {
        cout << "Nieprawidłowa wersja" << endl;
        WSACleanup(); // usuwamy WSA
        return 1;
    }
    system( "PAUSE" );
    return 0;
}
P-44882
szyx_yankez
» 2011-11-28 20:52:31
#include <winsock2.h>
P-44901
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-28 21:09:24
:/ nawet jak dodalem ten naglowek go niedziała ten sam error wyskakuje. Macie jakies jeszcze rozwiązania?
Tu log komplilacji:
Kompilator: Default GCC compiler
Building Makefile: "C:\Users\My\Desktop\WinSocki\W1\Makefile.win"
Wykonywanie  make...
mingw32-make.exe -f "Makefile.win" all
mingw32-make.exe: *** No rule to make target `Output/MingW/Winsock.exe', needed by `all'.  Stop.

Wykonanie zakończone
Compilation Failed. Make returned 2
P-44903
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-11-28 22:05:45
Problem rozwiązany. Stworzylem nowy projekt i zamiast temtego lib'a dodalem libwsock32.a :D dzieki wszystkim.
Zamykam temat.
P-44911
« 1 »
  Strona 1 z 1