Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Program się po pewnym czasie wysypuje.

Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-10 11:24
Autor Wiadomość
piotreczek5
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-10 10:08:10
W zacytowanym fragmencie nie zwalniam kontekstu, ponieważ wymagałoby to więcej operacji przez program. Zwalniam go natomiast pod koniec obsługi komunikatu WM_PAINT. Chyba mój program ma humory bo teraz o dziwo można pracować bez szwanku :)
P-45390
xevuel
» 2011-12-10 10:39:44
O przepraszam, w WM_PAINT wcale nie zwalniasz tego kontekstu, owszem, zwalniasz hdc, ale jest ono pobrane tym:
hdc = BeginPaint( panel_srodkowy, & ps );
, więc wskazuje zupełnie na co innego, a hdc w WM_MOUSEMOVE zostaje nie zwolnione. Nie mam pewności że mam rację ze wskazaniem kluczowego fragmentu, ale przynajmniej sprawdź, czy po mojej pomocy działa...


Chyba mój program ma humory bo teraz o dziwo można pracować bez szwanku :)
To zależy od pamięci komputera. Jeśli wcześniej miałeś uruchomione więcej programów, to się nie dziw, że twój program miał mniej pamięci do wykorzystania.

Pozatym sprawdź teraz to co powiedział DejaVu:

Sprawdź czy zużycie pamięci przypadkiem stale nie rośnie w menedżerze zadań.
P-45391
piotreczek5
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-10 10:55:17
Faktycznie nie zwalniałem. Akurat spoglądałem na WM_PAINT masz rację nie zwalniałem. A co do tej pamięci to bez przesady 3MB to chyba nie tak dużo jak na program :)

Na pytanie DeJavu już odpowiedziałem.
P-45392
xevuel
» 2011-12-10 10:58:58
Owszem, 3MB to nie dużo, ale mi chodzi czy TERAZ po poruszaniu myszą ta pamięć nagle nie rośnie, bo jeśli tak to trzeba zwolnić jeszcze coś.
P-45393
piotreczek5
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-10 11:13:23
Gdy poruszam w obszarze klienta nadal samoistnie zapotrzebowanie na pamięć rośnie. To chyba coś w MOUSEMOVE w takim razie. Lecz gdy umiesczę obiekt do odrysowywania już pamięć się zwalnia i program działa w miarę dobrze.
P-45397
xevuel
» 2011-12-10 11:24:27
Hmm... Ja tam więcej nic nie widzę, pozostaje komentowanie kodu...
P-45398
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2