Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Szybkość poruszania mapą

Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-31 19:08
Autor Wiadomość
RazzorFlame
» 2011-12-31 11:40:01
@Winner zaczyna mnie i innych pewnie tez meczyc to co piszesz. Spróbuje ci napisac sam to bo tyle odp. to juz...
Zaraz dostaniesz kod...

EDIT:

Masz tu kod:

C/C++
void wys_mape()
{
    int licznik_x, licznik_y = 0;
    for( licznik_x = 0; licznik_x < 40; licznik_x++ ) //tutaj dajesz ile ma wyswitlac
    {
       
        for( licznik_y = 0; licznik_y < 40; licznik_y++ ) //tutaj tez
        {
            if( map[ licznik_y ][ licznik_x ] == 0 ) blit( tile, bufor, 0, 0,( licznik_x * 40 ) + map_x,( licznik_y * 40 ) + map_y, 40, 40 );
            //dalsza czesc...
           
        }
       
       
    }
   
}
P-46772
SeaMonster131
» 2011-12-31 12:07:51
@Ty:
I niestety są błędy już z linijce:
[...]

@pekfos:
A jakie? -.-

@Ty:
pierwszej części Jego wypowiedzi nie rozumiem, nie wiem skąd to pytanie "a jakie" i czego mogło się dotyczyć.


Żartujesz sobie?
Przepraszam, że sie tak przyczepiłem, no ale bez jaj..
P-46776
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-31 12:14:38
Mnie też już to wkurza, że tyle stron mi tłumaczycie a ja nadal nie rozumiem.


Ok, zrobiłem ten kod co podałeś i jest niby ok, Mapa przesuwa się już wolno ale nie narysowało mi kafelków, znaczy mam kafelki o numerze 0 a w miejsce tych kafelków większych od 0 ostawiło jakieś szare...
P-46780
RazzorFlame
» 2011-12-31 12:17:53
Jezusiu (...) wez jaki typ... Zmieniłes wartosci blit'a? Przeciez ja tam symbolicznie podałem! Wartości wyswietlania obrazka zmien na taki jaki chcesz...

/edit by malan.
P-46781
malan
» 2011-12-31 12:24:04
@RazzorFlame: Bez takich tekstów. Nie chcesz to nie pisz. Masz zły dzień? To też nie pisz na forum. Chcesz się wyżyć? To też nie pisz tutaj. Masz dość tego tematu? Żyj tak jakby go nie było.
P-46783
SeaMonster131
» 2011-12-31 12:26:52
a w miejsce tych kafelków większych od 0 ostawiło jakieś szare...
Bo wyświetlasz tylko kafelki o nr 0, resztę też musisz wyświetlać (czyli dorób więcej if'ów).
P-46784
RazzorFlame
» 2011-12-31 12:26:58
Heh sory :D Chciałem powiedzieć zeby troche sie poduczył :)

EDIT:
Winner, nie postawiło szarego bo to jest kolor bufora, jesli chcesz wyswietlac je to tak jak SeaMonster131 powiedział dorób więcej ifów.
P-46785
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-31 12:35:15
Dałem sobie tak:
C/C++
void wys_mape()
{
    int licznik_x, licznik_y = 0;
    for( licznik_x = 0; licznik_x < 40; licznik_x++ ) //tutaj dajesz ile ma wyswitlac
    {
       
        for( licznik_y = 0; licznik_y < 40; licznik_y++ ) //tutaj tez
        {
            if( map[ licznik_y ][ licznik_x ] == 0 )
            {
                blit( teren, bufor, 0, 0,( licznik_x * 50 ) + mapa_x,( licznik_y * 50 ) + mapa_y, 50, 50 );
            }
            if( map[ licznik_y ][ licznik_x ] == 2 )
            {
                blit( teren, bufor, 0, 0,( licznik_x * 50 ) + mapa_x,( licznik_y * 50 ) + mapa_y, 50, 50 );
            }
            //dalsza czesc...
           
        }
       
       
    }
   
}
Ale i tak mi wyświetla kafelki niebieski (0) i szare.
P-46787
1 2 3 4 5 6 7 8 « 9 » 10 11 12
Poprzednia strona Strona 9 z 12 Następna strona