Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Programy widziane na ekranie...

Ostatnio zmodyfikowano 2011-12-27 15:39
Autor Wiadomość
krzycho89
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Programy widziane na ekranie...
» 2011-12-27 13:22:35
Kłaniam się nisko po raz kolejny.
Jestem początkujący, bo po nauczeniu się 3 działów kursu chyba średnio zaawansowanym nazwać się jeszcze nie mogę.
Wiedzę którą posiadam mogę wykorzystać w wierszu poleceń wiem jak tworzyć program do np obliczeń warz z wyświetlanym tekstem ale jest to wszystko widoczne w konsoli (wierszu poleceń). A jak mam zrobić by ten program(algorytm) napisany przeze mnie był widoczny na ekranie jako aplikacja (okno) w które mogę wpisać wartość w odpowiednim miejscu czy kliknąć myszką w dane pole aby wykonała się dana instrukcja? Pożądany efekt mogę zobrazować poprzez np windowsowski kalkulator. Nie chodzi mi o coś działającego jak kalkulator lecz coś o wiele bardziej złożonego.

Są ku temu jakieś narzędzia? Czy może lepiej samemu należy napisać coś co wyświetla takie okno (przy użyciu jakichś specjalnych bibliotek których nie znam)?

Z góry dziękuje za odpowiedzi.

Krzycho..
P-46372
pekfos
» 2011-12-27 13:34:12
WinAPI, Qt, GTK+, itd.
P-46375
lechk
A more by tak wxWidgets ?
» 2011-12-27 13:59:47
Code Blocks + wxWidgets tez jest dobry
P-46380
krzycho89
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2011-12-27 14:34:58
Achaaa... rozjaśniło mi mózgownicę (chyba^^)
Czyli te kursy bibiotek (Kurs WinAPI, Kurs GTK+, Kurs QT) służą właśnie tworzenia tego typu rzeczy?
Który ma największe możliwości, jest taki? (a może wszystkie mają te same a obsługa inna)
Którego warto się nauczyć? A może wszystkich?
Od którego zacząć?
P-46381
m4tx
» 2011-12-27 14:44:37