SFML dzielenie kodu
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-02 20:35
Azura Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML dzielenie kodu » 2012-01-02 16:54:13 Witam,
mam następujące pliki:
-main.cpp w którym znajduję się główna część kodu -nagl.h -nagłówki -dialog.cpp - funkcje
Chciałbym móc stworzyć okno w pliku main.cpp, i wywołać funkcje np. rysujDialog(xxx, xxx);. Funkcja rysujDialog(xxx, xxx) znajdowała by się w pliku dialog.cpp. I mam problem, w jaki sposób przesłać do funkcji utworzone okno (okno zostało utworzone w pliku main.cpp), aby funkcja mogła wywołać na przykład jakiesOkno.Draw(costam);? Z góry dziękuje za pomoc. |
|
pekfos |
» 2012-01-02 18:03:36 Poczytaj sobie kurs C++.. |
|
malan |
» 2012-01-02 18:05:32 |
|
Azura Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-02 19:57:06 Moim problemem nie jest dzielenie kodu na pliki, lecz przesłanie utworzonego wcześniej okna do funkcji. |
|
pekfos |
» 2012-01-02 20:03:58 referencja/wskaźnik. poczytaj kurs C++.. |
|
Azura Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-02 20:21:20 Powiedzmy że mam następujący kod: RenderWindow okno;
okno.Clear( Color( 255, 255, 255 ) ); okno.Draw( cosTam ); rysuj( zzz ); okno.Display();
Oraz niżej funkcje: void rysuj( RenderWindow x ) { x.Draw( xxxx ); } Argumentem funkcji ma być RenderWindow ? Taki kod się nie kompiluje. |
|
pekfos |
» 2012-01-02 20:31:58 .. Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Przez wartość nie przekażesz bo, o ile się nie mylę, Window i jego pochodne z SFML są niekopiowalne. |
|
Azura Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-02 20:35:04 Faktycznie referencja pomogła, dziękuje za pomoc. |
|
« 1 » |