Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML - linkowanie funkcji z OpenGL

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-06 17:22
Autor Wiadomość
Dawidsoni
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML - linkowanie funkcji z OpenGL
» 2012-01-06 14:38:53
W moim programie w SFML używam poniższych funkcji z OpenGL:
C/C++
::glEnable( GL_SCISSOR_TEST );
::glScissor( 10, 30, 100, 130 );
::glDisable( GL_SCISSOR_TEST );

SFML jest oparte na OpenGL, więc te funkcje działają. Jednak jest błąd linkera:
C:\Users\Samsung\Documents\C++\SFML\scena\main.cpp|27|undefined reference to `glEnable@4'|
C:\Users\Samsung\Documents\C++\SFML\scena\main.cpp|28|undefined reference to `glScissor@16'|
C:\Users\Samsung\Documents\C++\SFML\scena\main.cpp|31|undefined reference to `glDisable@4'|

W programie linkuję:
-lsfml-graphics
-lsfml-system
-lsfml-window
-lsfml-audio
-lsfml-network

Co muszę jeszcze zalinkować, żeby to działało?


P-47389
Gabes
» 2012-01-06 14:52:20
Zobacz to tak jak w "glucie"
opengl32
glu32
winmm
gdi32
P-47393
Dawidsoni
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-06 16:32:46
Mam tak w opcjach linkera:

-lsfml-graphics
-lsfml-system
-lsfml-window
-lsfml-audio
-lsfml-network
-opengl32
-glu32
-winmm
-gdi32
i jest to samo...

Mam coś jeszcze dopisać w definicjach kompilatora albo w Search Directores? (używam Code::Blocks).
P-47404
DejaVu
» 2012-01-06 17:01:39
Masz błędy - powinno być:
-lopengl32
-lglu32
-lwinmm
-lgdi32
P-47410
Dawidsoni
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-06 17:22:19
Dzięki, działa. O ile się orientuję w kursie też jest taki temat z użyciem OpenGL i nic tam nie pisze, o tym co zlinkować.
P-47418
« 1 »
  Strona 1 z 1