SFML - linkowanie funkcji z OpenGL
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-06 17:22
Dawidsoni Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML - linkowanie funkcji z OpenGL » 2012-01-06 14:38:53 W moim programie w SFML używam poniższych funkcji z OpenGL: ::glEnable( GL_SCISSOR_TEST ); ::glScissor( 10, 30, 100, 130 ); ::glDisable( GL_SCISSOR_TEST ); SFML jest oparte na OpenGL, więc te funkcje działają. Jednak jest błąd linkera: C:\Users\Samsung\Documents\C++\SFML\scena\main.cpp|27|undefined reference to `glEnable@4'| C:\Users\Samsung\Documents\C++\SFML\scena\main.cpp|28|undefined reference to `glScissor@16'| C:\Users\Samsung\Documents\C++\SFML\scena\main.cpp|31|undefined reference to `glDisable@4'|
W programie linkuję: -lsfml-graphics -lsfml-system -lsfml-window -lsfml-audio -lsfml-network Co muszę jeszcze zalinkować, żeby to działało? |
|
Gabes |
» 2012-01-06 14:52:20 Zobacz to tak jak w "glucie"
opengl32
glu32
winmm
gdi32 |
|
Dawidsoni Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-06 16:32:46 Mam tak w opcjach linkera:
-lsfml-graphics
-lsfml-system
-lsfml-window
-lsfml-audio
-lsfml-network
-opengl32
-glu32
-winmm
-gdi32
i jest to samo...
Mam coś jeszcze dopisać w definicjach kompilatora albo w Search Directores? (używam Code::Blocks). |
|
DejaVu |
» 2012-01-06 17:01:39 Masz błędy - powinno być:
-lopengl32
-lglu32
-lwinmm
-lgdi32 |
|
Dawidsoni Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-06 17:22:19 Dzięki, działa. O ile się orientuję w kursie też jest taki temat z użyciem OpenGL i nic tam nie pisze, o tym co zlinkować. |
|
« 1 » |