[Allegro] Problem z "pauzą" pętli
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-07 19:28
Alcarin Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro] Problem z "pauzą" pętli » 2012-01-07 19:07:01 Witam,
Piszę chińczyka w c++/allegro 4.4.2. Mam taki problem: w jaki sposób mogę spauzować główną pętlę while? U mnie :
while( !Close ) { while( sprawdzczykoniec == 0 )...
Mam 1 turę > rzucam kostką > wypada jakaś liczba no i wtedy pionek zaczyna sam sie poruszać po planszy nie czekając na kolejne kroki np. 1 tura> rzut kostka> poruszenie pionka> informacja o 2 turze [allegro_message nie zabardzo sie sprawdza, a jak chce wypisywac na planszy to szybko znika i program sie zapetla].
Proszę o pomoc.
|
|
pekfos |
» 2012-01-07 19:11:11 clock().. Mam jeszcze jedno pytanie i nie chce zakladac kolejnego tematu zeby nie smiecic |
Właśnie śmiecisz. 1 temat - 1 problem. |
|
Alcarin Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-07 19:15:04 Rozumiem, że należy użyć funkcji czasu, żeby zatrzymać pętlę ? Chodziło mi bardziej o coś takiego jak "wcisnij enter aby kontynuowac". |
|
pekfos |
» 2012-01-07 19:15:57 readkey()..
Poczytaj kurs lepiej.. |
|
Alcarin Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-07 19:19:39 No tak, z tym, że gdy funkcja dojdzie do readkey() to już do końca działania programu trzeba trzymać jakikolwiek przycisk, żeby program dalej działał. Prosiłbym o jakąś wskazówkę w jaki sposób mam umieścić tego readkey(), żeby program działał w opisany przezemnie sposób. |
|
pekfos |
» 2012-01-07 19:22:29 Tak trudno pomyśleć? bool wait4key = true;
if( wait4key ) { readkey(); wait4key = false; } |
|
Alcarin Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-07 19:28:14 Dziękuję, dokładnie o to mi chodziło :) |
|
« 1 » |