Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Problem z "pauzą" pętli

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-07 19:28
Autor Wiadomość
Alcarin
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro] Problem z "pauzą" pętli
» 2012-01-07 19:07:01
Witam,
Piszę chińczyka w c++/allegro 4.4.2. Mam taki problem: w jaki sposób mogę spauzować główną pętlę while? U mnie :
C/C++
while( !Close )
{
    while( sprawdzczykoniec == 0 )...

Mam 1 turę > rzucam kostką > wypada jakaś liczba no i wtedy pionek zaczyna sam sie poruszać po planszy nie czekając na kolejne kroki np. 1 tura> rzut kostka> poruszenie pionka> informacja o 2 turze [allegro_message nie zabardzo sie sprawdza, a jak chce wypisywac na planszy to szybko znika i program sie zapetla].

Proszę o pomoc.

P-47513
pekfos
» 2012-01-07 19:11:11
clock()..

Mam jeszcze jedno pytanie i nie chce zakladac kolejnego tematu zeby nie smiecic
Właśnie śmiecisz. 1 temat - 1 problem.
P-47514
Alcarin
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-07 19:15:04
Rozumiem, że należy użyć funkcji czasu, żeby zatrzymać pętlę ? Chodziło mi bardziej o coś takiego jak "wcisnij enter aby kontynuowac".
P-47516
pekfos
» 2012-01-07 19:15:57
readkey()..

Poczytaj kurs lepiej..
P-47518
Alcarin
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-07 19:19:39
No tak, z tym, że gdy funkcja dojdzie do readkey() to już do końca działania programu trzeba trzymać jakikolwiek przycisk, żeby program dalej działał. Prosiłbym o jakąś wskazówkę w jaki sposób mam umieścić tego readkey(), żeby program działał w opisany przezemnie sposób.
P-47520
pekfos
» 2012-01-07 19:22:29
Tak trudno pomyśleć?
C/C++
bool wait4key = true;
//..
if( wait4key ) {
    readkey();
    wait4key = false;
}
P-47522
Alcarin
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-07 19:28:14
Dziękuję, dokładnie o to mi chodziło  :)
P-47523
« 1 »
  Strona 1 z 1