Alcarin Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro] Zliczanie w nieskończoność » 2012-01-07 19:13:57 if( losuj == false ) { losowanie = 0; } if( tura == 1 ) { if( losowanie == 0 ) { if( losuj == true ) { textprintf_ex( poletextowe, font, 0, 0, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "Trwa losowanie" ); losowanie = 1; } if( losowanie == 0 && losuj == false ) { textprintf_ex( poletextowe, font, 0, 0, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "Wylosowano: %d", oczko ); textprintf_ex( poletextowe, font, 0, 50, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "Pionek przesuwa sie o: %d", oczko ); } porusz = 1; if( porusz == 1 ) { if( pozycjagracza[ 1 ][ 1 ] == resp[ 1 ][ 1 ] && pozycjagracza[ 1 ][ 2 ] == resp[ 1 ][ 2 ] ) { pozycjagracza[ 1 ][ 1 ] = field[ 1 ][ 1 ]; pozycjagracza[ 1 ][ 2 ] = field[ 1 ][ 2 ]; pozycjagracza[ 1 ][ 3 ] = 1; } else { pozycjagracza[ 1 ][ 3 ] = pozycjagracza[ 1 ][ 3 ] + porusz; ruch = pozycjagracza[ 1 ][ 3 ]; pozycjagracza[ 1 ][ 1 ] = field[ ruch ][ 1 ]; pozycjagracza[ 1 ][ 2 ] = field[ ruch ][ 2 ]; ruch = 0; } } porusz = 0; } }
W jaki sposob moge zliczac tury w powyzszym kodzie ? Gdzie bym nie wstawil tura++ to zaczyna zliczac ogromne ilosci. |
|
pekfos |
» 2012-01-07 19:18:34 .. A próbowałeś w kodzie wykonywanym tylko raz na turę? |
|
Alcarin Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-07 19:21:50 No właśnie mam z tym problem, bo nie wiem w jaki sposób mogę zaimplementować tury. Większość kodu wykonuje się co obrót pętli while czyli non stop. Nie wiem w jaki sposób mam wprowadzić tury i w jaki sposób sprawdzać jaka jest tura. |
|
Alcarin Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-07 19:48:48 Przepraszam za chaos, problem rozwiazany ;)
if( losuj == false ) { losowanie = 0; } if( tura == 1 ) { if( losowanie == 0 ) { if( losuj == true ) { textprintf_ex( poletextowe, font, 0, 0, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "Trwa losowanie" ); losowanie = 1; } if( losowanie == 0 && losuj == false ) { textprintf_ex( poletextowe, font, 0, 0, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "Wylosowano: %d", oczko ); textprintf_ex( poletextowe, font, 0, 50, makecol( 255, 255, 255 ), - 1, "Pionek przesuwa sie o: %d", oczko ); if( pozycjagracza[ 1 ][ 1 ] == resp[ 1 ][ 1 ] && pozycjagracza[ 1 ][ 2 ] == resp[ 1 ][ 2 ] ) { pozycjagracza[ 1 ][ 1 ] = field[ 1 ][ 1 ]; pozycjagracza[ 1 ][ 2 ] = field[ 1 ][ 2 ]; pozycjagracza[ 1 ][ 3 ] = 1; } else { pozycjagracza[ 1 ][ 3 ] = pozycjagracza[ 1 ][ 3 ] + oczko; ruch = pozycjagracza[ 1 ][ 3 ]; pozycjagracza[ 1 ][ 1 ] = field[ ruch ][ 1 ]; pozycjagracza[ 1 ][ 2 ] = field[ ruch ][ 2 ]; ruch = 0; oczko = 0; } } } } |
|
« 1 » |