Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Czy SFML wspiera 3D?

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-14 20:29
Autor Wiadomość
maestro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Czy SFML wspiera 3D?
» 2012-01-09 20:30:39
Czy ta biblioteka może zostać użyta do gier 3d?
A jaka jest najlepsza ?
P-47768
Dark
» 2012-01-09 21:20:01
SFML jest moim zdaniem 2D, jeśli chcesz coś więcej to OpenGL
P-47778
hincu
» 2012-01-10 06:15:49
maestro nie zebym ciebie krytykowal ale gdybys zobaczyl dokumentacje wiedzialbys zie jest mozliwe wkoncu sfml wykorzystuje opengl oraz posiada vector3 dziala on tak samo jak vector2 tyle ze masz wspolrzedne x,y,z :D ale sie nie nadaje do tworzenia gier 3d

jesli chodzi o sfml to polecam poniewaz jest to jedyna bilbioteka (znana mnie) jaka powstala pod c++ ( OO ) sdl jest dobre lecz przestarzale jesli bys myslal nad nauka allegro to tylko 5 :P
P-47808
Mrovqa
» 2012-01-10 08:13:35
Do 3D jest jeszcze DirectX. Ma ono spore API, wiele gotowych rozwiązań... tzn. jest wygodniejsza w użyciu od OpenGL, ale wolniejsza. W DX powstaje współcześnie wiele komercyjnych gier. DX działa tylko pod Windowsem :/ (OGL jest wieloplatformowy)
P-47810
SeaMonster131
» 2012-01-10 19:36:43
W OGLu na początku szybciej zobaczysz efekty niż w DX :) A później to wiesz, obojętnie co byś wybrał będzie mniej więcej tak samo.
A jeżeli chodzi o samo tworzenie gier 3D, a nie silnika 3D, to możesz wybrać już gotowy silnik like Esenthel Engine, Ogre, Irrlicht itd.. Kiedyś w jakimś temacie wypisywałem gotowe silniki wraz z linkami do nich ;)
P-47882
maestro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-14 17:16:39
okej wiem ,ale chciałem się upewnić do tego 3d
P-48189
bingo009
» 2012-01-14 20:29:57
Naucz się OpenGL lub DX i potem możesz sam stworzyć silnik. Ale nie powiem ci jak, bo ja dalej siedze w 2D(allegro)i nie mam pojęcia, a wcale mi się do 3D nie śpieszy.
P-48220
« 1 »
  Strona 1 z 1