Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Za szybkie scrollowanie mapy.

Ostatnio zmodyfikowano 2009-02-06 10:27
Autor Wiadomość
Ju1ian
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro] Za szybkie scrollowanie mapy.
» 2009-02-02 11:22:58
Witam! Stosuje scrolling mapy easy kodera. Wszytko idzie dobrze mam nawet kolizje wody i ludzika, tyle że mapa scrolluje się za szybko.Poradziłbym sobie gdyby było wspórzędna_mapy += 2 albo 3, a tu jest +=1. Nie wiem co z tym zrobić. A ten problem z wchodzeniem po pół na dwa kafle rozwiązany ;P Jak kodzik potrzebny to zapodam.
P-4043
lynx
» 2009-02-02 13:03:09
Użyj timera.
P-4044
Ju1ian
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-02-02 16:57:52
Używam timera ciągle. Teraz zwiększyłem liczbę odejmowaną w pętli i faktycznie działa wolniej, ale ludzik teleporuje się z 1 na drugi kafelek (tak jakby się zacina) Oczywiscie teleportuje sie na kafelek 1 miejsce obok, a nie o kilka.
P-4045
pekfos
» 2009-02-02 17:59:54
zmień typ zmiennej z int na double lub float
i odejmuj po 0.1
powinno zwolnić i nie będzie efektu skoku
P-4046
Ju1ian
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-02-03 18:16:49
No niby powinno zadziałać, ale wyskakuje mi przez to błąd kompilacji ;/
P-4050
lynx
» 2009-02-03 18:41:07
Bo musisz na końcu zamienić to na int. Robiąc coś takiego:
C/C++
int zmienne_int =( int ) zmienna_typu_double;
Przecież nie możesz się odnieść do elementu tablicy tak:
C/C++
tablica[ 2.4 ]; // :)
P-4053
Ju1ian
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-02-03 19:13:09
Nadal nie działa ;/ Nie chce się kompilować...
P-4056
DejaVu
» 2009-02-03 19:52:42
Tablica nie może używać indeksu w postaci liczby rzeczywistej. Musisz zaokrąglić ją funkcją odpowiednią lub zrzutować na typ całkowity.
P-4060
« 1 » 2 3
  Strona 1 z 3 Następna strona