Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Za szybkie scrollowanie mapy.

Ostatnio zmodyfikowano 2009-02-06 10:27
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2009-02-05 16:33:34
Ja bym timer'a nie ruszał. Jedyne co bym zrobił to:
int pozycjaX;
zamienił na:
double pozycjaX;
Przy wyświetlaniu zrobiłbym:
rysuj(...,( int ) pozycjaX,...)
Przy ewentualnym sprawdzaniu na którym polu stoi postać to:
C/C++
int x1 =( int ) floor( pozycjaX );
int x2 =( int ) ceil( pozycjaX );
//ludek zawsze stoi na polach x1 i x2 (x1 może być równe x2 i wtedy zajmuje jedno pole)
if( mapa[ 3 ][ x1 ] == 1 ) costam(); //przykład


/edit:
Prędkość poruszania:
pozycjaX += 0.05;
P-4105
Ju1ian
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-02-05 20:59:24
Tylko, że mój ludek się nie rusza, tylko "kamera" nad nim chodzi.
P-4114
pekfos
» 2009-02-06 10:27:28
zrób to samo co wyżej tylko ze zmiennymi
operującymi kamerą
P-4126
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3