Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Przepisywanie programu do klas, a przeniesienie timerow

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-16 20:36
Autor Wiadomość
Alcarin
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro] Przepisywanie programu do klas, a przeniesienie timerow
» 2012-01-16 20:36:11
Witam, przenoszę program z 1 pliku do programu z klasami. Mam taki problem. W starym programie timer w mainie miałem taki:
C/C++
install_timer(); //inicjacja timera
install_int_ex( zegar_2, BPS_TO_TIMER( 50 ) ); //timer kostka
i funkcja:

C/C++
volatile long licz_kostka = 0; //zmienna do timera do rzutu kostka
void zegar_2()
{
    licz_kostka++;
}
END_OF_FUNCTION( zegar_2 );
LOCK_VARIABLE( licz_kostka );
LOCK_FUNCTION( zegar_2 );

W jaki sposób mogę go przenieść do klasy ? Przy probie przenoszenia, wywala błędy przy install_int_ex( ->zegar_2<- .. Proszę o pomoc.
PS. próbowałem z tworzeniem obiektu klasy : zegar_2 nazwa; i w miejsce zegar_2 wstawiałem nazwa.zegar_2(), lecz niestety to nie działa.

http://eponick.blogspot.com/2010/06/allegro-timers-in-class.html - Podobny problem do mojego


Robiąc wedle podanej strony, w jaki spsób mogę to napisać
C/C++
if( zegar2.licz_kostka > 0 && losuj == true )
{
    oczko = rand() % 6 + 1;
    //oczko=6;
    oczko_ruch = oczko;
    zegar2.licz_kostka--;
} else losuj = false;
  Co wstawić w miejsce zegar2.licz_kostka?

Problem rozwiązany, trzeba było użyć zegar2:: zamiast zegar2.
P-48424
« 1 »
  Strona 1 z 1