[SFML, C++] Ruch po okręgu
Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-20 22:44
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-18 17:51:12 wiem o co biega to twierdzenie pitagorasa nic prostrzego my szukamy za daleko oczywiście to tylko pozwala na wykonanie części łuku i jest nowy problem - pierwiastki heh |
|
pekfos |
» 2012-01-18 18:08:29 A dlaczego, ehh, nie użyć po prostu trygonometrii? |
|
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-18 18:21:01 nie bardzo wiem ,mam tak że wzory pamiętam nie za długo ,wakacje i głowa pusta ,a poza tym dawno nie miałem takich tematów ,nie bardzo wiem jak wyglądają więc pytam jaki to wzór? |
|
hincu |
» 2012-01-18 18:40:58 a w google szukales czy od razu na forum przybiegles? najpierw poszukaj troche w googlach tutaj na forum moze byl juz taki temat a nie piszesz z nadzieja ze podamy tobie gotowy kod -.- zacznij korzystac z tego co masz bo jako programista daleko nie zajdziesz |
|
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-18 20:49:20 co z tego że znajdę jak muszę to zrozumieć więc dlaczego mam iść do google? |
|
hincu |
» 2012-01-18 21:00:40 jesli miales trygonometrie na matematyce to powinienes zrozumiec zreszta chodzi tutaj nie o to ze masz isc na google tylko poswiecic troche swojego czasu na to aby samemu postarac sie rozwiazac ten problem :) |
|
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-01-18 21:18:34 zwykle jest tak że się podaje przykład jak się to rozwiązuje ,hmm no dobra to będę musiał zgadywać |
|
hincu |
» 2012-01-18 21:34:12 gotowcom mowimy stanowczo nie :P
lecz wiadomo kto pyta nie bladzi |
|
1 « 2 » 3 4 5 |