Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML, C++] Ruch po okręgu

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-20 22:44
Autor Wiadomość
maestro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-18 17:51:12
wiem o co biega to twierdzenie pitagorasa nic prostrzego my szukamy za daleko
oczywiście to tylko pozwala na wykonanie części łuku
i jest nowy problem  - pierwiastki heh
P-48653
pekfos
» 2012-01-18 18:08:29
A dlaczego, ehh, nie użyć po prostu trygonometrii?
P-48656
maestro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-18 18:21:01
nie bardzo wiem ,mam tak że wzory pamiętam nie za długo ,wakacje i głowa pusta ,a poza tym dawno nie miałem takich tematów ,nie bardzo wiem jak wyglądają
więc pytam jaki to wzór?
P-48661
hincu
» 2012-01-18 18:40:58
a w google szukales czy od razu na forum przybiegles?
najpierw poszukaj troche w googlach tutaj na forum moze byl juz taki temat a nie piszesz z nadzieja ze podamy tobie gotowy kod -.-
zacznij korzystac z tego co masz bo jako programista daleko nie zajdziesz
P-48667
maestro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-18 20:49:20
co z tego że znajdę jak muszę to zrozumieć więc dlaczego mam iść do google?
P-48689
hincu
» 2012-01-18 21:00:40
jesli miales trygonometrie na matematyce to powinienes zrozumiec zreszta chodzi tutaj nie o to ze masz isc na google tylko poswiecic troche swojego czasu na to aby samemu postarac sie rozwiazac ten problem :)
P-48697
maestro
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-18 21:18:34
zwykle jest tak że się podaje przykład jak się to rozwiązuje ,hmm no dobra to będę musiał zgadywać
P-48705
hincu
» 2012-01-18 21:34:12
gotowcom mowimy stanowczo nie :P

lecz wiadomo kto pyta nie bladzi
P-48707
1 « 2 » 3 4 5
Poprzednia strona Strona 2 z 5 Następna strona