Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Zmiana wyglądu kursora myszki i wyświetlenie obrazka na parę sekund

Ostatnio zmodyfikowano 2012-01-19 19:39
Autor Wiadomość
tomek5321
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Zmiana wyglądu kursora myszki i wyświetlenie obrazka na parę sekund
» 2012-01-19 18:59:12
Są na to jakieś funkcje? Obrazek ma się wyświetlić w jakimś miejscu na np. 3 sekundy, zniknąć i pojawić się w innym, i tak w kółko.
P-48792
SeaMonster131
» 2012-01-19 19:00:30
Co do wyglądu kursora to pewnie jest jakaś funkcja, choć możesz po prostu bitmapę wyświetlać jaką tam chcesz na pozycji myszki.
A co do wyświetlania obrazka, to sobie napisz taką funkcję...
P-48793
pekfos
» 2012-01-19 19:02:30
pobieranie czasu i obliczanie różnicy. Żadna biblioteka nie ma funkcji do wszystkiego. Trochę trzeba samemu napisać :P
P-48794
hincu
» 2012-01-19 19:08:49
nie ma na to funkcji ale moge dac tobie kod mojej klasy GUI (mozna to tak nazwac :P)
jest tam struktura Cursor wiec powinna ci sie przydac : P
to fragment kodu zwiazany z kursorem
GUI.cpp
C/C++
void GUI::Cursor::SetCursorImage( sf::Image & TestImage )
{
    this->Cursor.SetImage( TestImage );
    this->Cursor.SetCenter( this->Cursor.GetSize() / 2.f );
}

void GUI::Cursor::Update( const sf::Input & TestInput )
{
    this->Cursor.SetPosition( TestInput.GetMouseX(), TestInput.GetMouseY() );
    this->Pos = this->Cursor.GetPosition();
}

GUI.h
C/C++
#ifndef GUI_H
#define GUI_H

#include "Definitions.h"
class GUI
{
public:
   
    struct Button
    {
        sf::Sprite Button;
        float Height;
        float Width;
        bool Clicked;
        bool ButtonClick( const sf::Input & );
    };
   
    struct Cursor
    {
        sf::Sprite Cursor;
        sf::Vector2f Pos;
        void SetCursorImage( sf::Image & );
        void Update( const sf::Input & );
    };
    struct Text
    {
        sf::String String;
    };
   
    void PrintFPS( sf::RenderWindow & );
    void PrintMousePos( sf::RenderWindow &, const sf::Input & );
};

#endif // GUI_H[/code]
P-48795
tomek5321
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-19 19:12:44
@SeaMonster131
Skorzystam z twojej rady. Robię coś w stylu Kurki Wodnej i przyda mi się to do kolizji dwóch obiektów :)
A z tym drugim to faktycznie muszę poczytać. Dzięki. Zamykam temat :P
P-48796
pekfos
» 2012-01-19 19:14:02
Zamykam temat :P
hmm? to czemu nie jest zamknięty?
zamykam..
P-48797
tomek5321
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-01-19 19:28:05
Żeby nie śmiecić: jak ukryć myszkę tak, żeby była, ale nie widoczna?
P-48800
pekfos
» 2012-01-19 19:35:41
..
Co to za pomysł że się nie śmieci, jak pcha się wiele wątków w jeden temat, czyniąc go śmietnikiem który jest później nieprzydatny dla innych?
1 problem = 1 temat.
P-48804
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona