Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Restartowanie aplikacji po naciśnięciu odpowiedniego klawisza oraz odliczanie przed rozpoczęciem.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-02-11 22:27
Autor Wiadomość
wiktor16s
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-02-11 13:20:05
Czytałem.
ale w kursie nie ma wyjaśnionych niektórych rzeczy
A kto pyta nie błądzi.
P-50510
SeaMonster131
» 2012-02-11 13:23:56
Bo programowanie to także logiczne myślenie. Fakt, kto pyta nie błądzi, ale takie podstawowe rzeczy samemu można napisać albo chociaż spróbować. Jeżeli ktoś sie pyta o każdą rzecz to wybacz, ale jaki to jest programista? :)
P-50511
pekfos
» 2012-02-11 13:24:42
Restart programu:

Ukryj aktualne okno, uruchom drugą instancję programu, zakończ aktualną. Do wszystkiego są funkcje w WinAPI. MSDN zaprasza.. (Gotowca tu nie dostaniesz więc nawet nie proś)
P-50512
kampar
» 2012-02-11 16:33:12
w samej pętli głównej wstaw:
C/C++
if( key[ KEY_R ] )
{
    samochod_x = 100, samochod_y = 100;
    sx = 200, sy = 384;
    dx = 0, dy = 0, ds = 0, dw = 0;
    kierunek = 54;
    v = 0;
}

Powinno to spowodować to, że po wciśnięciu klawisza R zmienne powrócą do domyślnych wartości.
P-50540
jsc
» 2012-02-11 17:22:33
A nie lepiej zrobić w obiekcie gry metodę reset ().
P-50545
wiktor16s
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-02-11 22:27:03
Dzięki kampar

wsadziłem to do pętli ze sterowaniem
i działa.

a co do 321 start użyłem clock()

Pozdrawiam i zamykam temat
P-50560
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3