[SFML] wydajność ,zdarzenia klawisze
Ostatnio zmodyfikowano 2012-02-26 11:15
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] wydajność ,zdarzenia klawisze » 2012-02-17 23:43:55 Napisałem pewien kod jest w nim parę zdarzeń problem jest taki klawisze mi jednocześnie nie działają. Jaka jest szansa żeby tak się działo ? Co powoduje ten problem? |
|
hincu |
» 2012-02-17 23:57:14 jest od tego odpowiednia funckja o ile sie nie myle mozez tez uzyc timerow i zaimplementowac sobie klawisze samemu : P |
|
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-02-18 14:49:46 no tak ale raz tego użyłem i mi to spowolnił właściwie nie szukałem rozwiązania ,ale zastanawiałem się dlaczego tak jest czyli z tego co zrozumiałem input i a te timery to chyba synchronizacja ,ale poco mi te timery fajnie input tylko dodałem |
|
hincu |
» 2012-02-18 15:23:12 timery do szybkosci dzialania wcisnietego klawisza |
|
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-02-18 19:06:19 a to nie starczy const sf::Input & sterowanie sterowka.IsKeyDown( sf::Key::Space ) |
|
hincu |
» 2012-02-18 22:20:08 za kazdym obiegiem petli bedzie ci wykonywalo akcje wiec to nie jest zbyt dobre : P |
|
akwes |
» 2012-02-18 22:33:05 @hincu, a jak chcesz inaczej sprawdzać czy dany klawisz jest już zwolniony niż co obieg pętli? @autor tematu Bez kodu będzie ciężko... Do bezpośredniego dostępu do klawiatury polecam sf::Input, jeżeli koniecznie chcesz sf::Event to powiedz mi czy w kodzie nie powtarza Ci się linia oknoAplikacji.GetEvent( zdarzenie ) ? |
|
maestro Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-02-19 13:15:44 dziex ale już uzupełniłem kod Input -em (ale wszystkiego nie ma sensu tak uzupełniać ,ale to zależy od potrzeb :) ) a co do Event no tak korzystam z tego samego na przykład tylko mam "zdarzenie" (bez tablic) jedna nazwa
ja pytałem się czy input wystarczy ,czy trzeba dodać jeszcze timer? |
|
« 1 » 2 3 |