wywolanie consoli (program działający w tle) za pomoca klawisza
Ostatnio zmodyfikowano 2012-02-27 22:05
ptaq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-02-27 22:05:50 watki mi doradzono na tym forum :) , a ja poprostu chce zrobić zeby program dzialajac w tle nie czekał na "x" tylko caly czas ma sie petla kręcić, ale oczywiście musi być możliwość wybrania odpowiedniego opicji (case 1: ,2,3 itd), zaznaczam ze możliwość wyboru opcji pojawia sie dopiero po wywołaniu konsoli. I to wszystko :D
#include<iostream> #include<windows.h> using namespace std; int main()
{ int x; while( x != 0 ) { cin >> x; switch( x ) { case 1: cout << "..."; break; case 2: cout << "..."; break; case 3: cin.clear(); FreeConsole(); break; default: return 0; } if( GetAsyncKeyState( VK_F1 ) ==- 32767 ) { AllocConsole(); } } }
|
|
1 2 « 3 » |