[WinApi&OpenGL]Pewien problem z przechwytywaniem kliknięcia buttona
Ostatnio zmodyfikowano 2012-02-28 15:30
Trix Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[WinApi&OpenGL]Pewien problem z przechwytywaniem kliknięcia buttona » 2012-02-26 22:23:50 Strzałka w prawo i lewo obracam bryłę, wszystko jest ok do momentu, gdy kliknę w button, po prostu nie reaguje program na kliknięcie strzałek. Ale, gdy użyje MessageBox podczas kliknięcie w button to wszystko działa, co zrobić żeby program działał jak należy bez MessageBox'a? case WM_COMMAND: { if(( HWND ) lParam == gk ) { MessageBox( hWnd, "Zastosowano!", "Info...", MB_ICONINFORMATION ); if( !lines ) lines = TRUE; else lines = FALSE; } else if(( HWND ) lParam == gks ) { } }
|
|
pekfos |
» 2012-02-27 15:35:59 podczas kliknięcie w button |
Ah, polski trudne językiem być. Mam taką radę: przed wysłaniem posta przeczytaj go by sprawdzić czy ma sens i poprawić błędy. |
|
Trix Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-02-27 20:36:17 Oj, tam, drobny błąd ...
A co z pyt. w temacie? |
|
xevuel |
» 2012-02-28 15:30:06 Może użyj identyfikatorów zamiast uchwytów? |
|
« 1 » |