Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[WinApi&OpenGL]Pewien problem z przechwytywaniem kliknięcia buttona

Ostatnio zmodyfikowano 2012-02-28 15:30
Autor Wiadomość
Trix
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[WinApi&OpenGL]Pewien problem z przechwytywaniem kliknięcia buttona
» 2012-02-26 22:23:50
Strzałka w prawo i lewo obracam bryłę, wszystko jest ok do momentu, gdy kliknę w button, po prostu nie reaguje program na kliknięcie strzałek.

Ale, gdy użyje MessageBox podczas kliknięcie w button to wszystko działa, co zrobić żeby program działał jak należy bez MessageBox'a?

C/C++
case WM_COMMAND:
{
    if(( HWND ) lParam == gk )
    {
        //Po kliknięciu tego buttona strzałki działają poprawnie
        MessageBox( hWnd, "Zastosowano!", "Info...", MB_ICONINFORMATION );
        if( !lines )
             lines = TRUE;
        else
             lines = FALSE;
       
    } else if(( HWND ) lParam == gks )
    {
        //Po kliknięciu tego buttona strzałki nie są przechwytywane
    }
}
P-51492
pekfos
» 2012-02-27 15:35:59
podczas kliknięcie w button
Ah, polski trudne językiem być.
Mam taką radę: przed wysłaniem posta przeczytaj go by sprawdzić czy ma sens i poprawić błędy.
P-51506
Trix
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-02-27 20:36:17
Oj, tam, drobny błąd ...

A co z pyt. w temacie?
P-51532
xevuel
» 2012-02-28 15:30:06
Może użyj identyfikatorów zamiast uchwytów?
P-51559
« 1 »
  Strona 1 z 1