[C++] Problem z zapętlaniem
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-04 19:58
pekfos |
» 2012-03-04 18:49:49 bool a = false;
if( nacisnieto ) { if( !a ) { do_sth(); a = true; } } else a = false; To się nazywa definicja zmiennej. Tak to nazywaj, a każdy cię zrozumie. |
|
fensz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-04 19:15:54 Będe pamiętał. if( CCollision::PixelPerfectTest( Sprite, Sprite1 ) ) { App.Draw( Dymek ); App.Draw( Help ); txt.SetText( "Witam w remizie!" ); App.Draw( txt ); txt1.SetText( "Kliknij Enter, aby Andrzej wszedl do remizy. " ); App.Draw( txt1 ); bool a = false; if( App.GetInput().IsKeyDown( sf::Key::Return ) ) { Map_01.SetImage( Buffer1 ); if( !a ) { Exp_Game.UpdateEXP(); a = true; } else a = false; } }
Nie działa. :) |
|
kampar |
» 2012-03-04 19:31:40 else jest do if(nacisnieto), a nie if(!a) |
|
fensz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-04 19:35:21 Zmieniłem, jednak nic to nie dało |
|
kampar |
» 2012-03-04 19:48:30 wywal
bool a = false;
przed pętle główną |
|
fensz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-04 19:58:15 Ok, wszystko działa jak natura chciała. Dzięki za pomoc :) |
|
1 2 3 « 4 » |