Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++] Problem z zapętlaniem

Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-04 19:58
Autor Wiadomość
pekfos
» 2012-03-04 18:49:49
C/C++
bool a = false;

if( nacisnieto ) {
    if( !a ) {
        do_sth();
        a = true;
    }
} else a = false;

CExp Exp_Game;
To się nazywa definicja zmiennej. Tak to nazywaj, a każdy cię zrozumie.
P-52016
fensz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-04 19:15:54
Będe pamiętał.

C/C++
if( CCollision::PixelPerfectTest( Sprite, Sprite1 ) ) //Kolizja Andrzej - dom1
{
    App.Draw( Dymek );
    App.Draw( Help );
    txt.SetText( "Witam w remizie!" );
    App.Draw( txt );
    txt1.SetText( "Kliknij Enter, aby Andrzej wszedl do remizy. " );
    App.Draw( txt1 );
    bool a = false;
    if( App.GetInput().IsKeyDown( sf::Key::Return ) )
    {
        Map_01.SetImage( Buffer1 );
        if( !a )
        {
            Exp_Game.UpdateEXP();
            a = true;
        }
       
        else
             a = false;
       
    }
   
}
Nie działa. :)
P-52019
kampar
» 2012-03-04 19:31:40
else jest do if(nacisnieto), a nie if(!a)
P-52020
fensz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-04 19:35:21
Zmieniłem, jednak nic to nie dało
P-52021
kampar
» 2012-03-04 19:48:30
wywal
bool a = false;
przed pętle główną
P-52022
fensz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-04 19:58:15
Ok, wszystko działa jak natura chciała. Dzięki za pomoc :)
P-52023
1 2 3 « 4 »
Poprzednia strona Strona 4 z 4