[SFML] Przekazywanie obiektu klasy Sprite do funkcji
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-04 16:01
| draculeq Temat założony przez niniejszego użytkownika | [SFML] Przekazywanie obiektu klasy Sprite do funkcji » 2012-03-04 15:24:22 Używam wersji 1.6 Mam problem z przekazaniem Sprite. Próbowałem tak samo jak Image który mi działa, teraz próbuje czegoś takiego:  MojaFunkcja( sf::Sprite PrzykladowySprite ){
 ...
 }
 
 int main()
 {
 ...
 
 MojaFunkcja( PrzykladowySprite );
 
 ...
 }
 
I od razu mam pytanie czy będzie działać: Moj_Sprite_1=Moj_Sprite_2; | 
|  | 
| pekfos | » 2012-03-04 15:40:47 Przekaż przez referencję. | I od razu mam pytanie czy będzie działać: Moj_Sprite_1=Moj_Sprite_2; | 
 Tak trudno sprawdzić w dokumentacji, czy klasa Sprite ma publiczny operator= i konstruktor kopiujący? // ..lub skompilować jakiś przykład? | 
|  | 
| draculeq Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2012-03-04 15:44:58 MojaFunkcja( sf::Sprite& PrzykladowySprite )
 {
     ...
 }
 Też nie działa... próbowałem wcześniej
 Błąd:
 
/src/cEnemy.cpp|174|error: no matching function for call to ‘std::vector<cBullet>::push_back(double, double, int&, eOwner, double&, int, sf::Sprite&)’|
 /src/cEnemy.cpp|174|note: candidate is:|
 /include/c++/4.6.2/bits/stl_vector.h|826|note: void std::vector<_Tp, _Alloc>::push_back(const value_type&) [with _Tp = cBullet, _Alloc = std::allocator<cBullet>, std::vector<_Tp, _Alloc>::value_type = cBullet]|
 /include/c++/4.6.2/bits/stl_vector.h|826|note:   candidate expects 1 argument, 7 provided|
 
 | Tak trudno sprawdzić w dokumentacji, czy klasa Sprite ma publiczny operator= i konstruktor kopiujący?
 
 | 
 
Nie pomyślałem o tym. | 
|  | 
| pekfos | » 2012-03-04 15:47:19 Te błędy nie dotyczą tego kodu.. | 
|  | 
| draculeq Temat założony przez niniejszego użytkownika | » 2012-03-04 16:00:29 Dzięki za naprowadzenie że to nie tego problem.
 candidate expects 1 argument, 7 provided| Zapomniałem spojrzeć kopiuj-wklejając o tym że do wektora trzeba konstruktor przekazać. | 
|  | 
| pekfos | » 2012-03-04 16:01:31 No to zamknij, skoro temat rozwiązany :) | 
|  | 
| « 1 » |