Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Allegro 5 muzyka w tle gry

Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-06 21:33
Autor Wiadomość
arek194
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Allegro 5 muzyka w tle gry
» 2012-03-06 21:05:04
Witam napisałem grę(pseudopacmana) dodałem do niej dźwięk podczas łapania kulek wszystko działa pięknie, ale gdy dodałem muzyke w tle to mi zagłuszyła dźwięk łapanych kulek. Szukam w internecie rozwiązania ale nie mogę nic znaleźć. Jest jakaś funkcja która by przyciszyła muzykę w mojej grze? Z góry dziękuje za pomoc.
P-52109
pekfos
» 2012-03-06 21:06:11
A może byś tak podał kod który masz?
P-52111
SeaMonster131
» 2012-03-06 21:10:06
http://liballeg.org/a5docs/refman/audio.html#al_set_sample_instance_gain

(odśwież strone, aby przenieść sie do danej funkcji, bo po otworzeniu linka, jest sie na dole strony)
P-52114
arek194
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-06 21:28:18
W taki sposób odtwarzam dźwięk:

muzyka w tle:
C/C++
al_play_sample( muza, 1, 0, 1, ALLEGRO_PLAYMODE_LOOP, NULL );
dźwięk przy łapaniu kulki:
C/C++
al_play_sample( lapanie, 1, 0, 1, ALLEGRO_PLAYMODE_ONCE, NULL );
Wszystko w kodzie działa mi poprawnie tylko muzyka zagłusza dźwięk łapania kulek
P-52119
SeaMonster131
» 2012-03-06 21:33:09
Przeczytaj sobie jakie sa argumenty tej funkcji, a nie lecisz z tym od razu na forum.
P-52121
« 1 »
  Strona 1 z 1