[SFML] Kolizja, podmiana tekstur i czyszczenie obrazu
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-08 15:16
fensz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Kolizja, podmiana tekstur i czyszczenie obrazu » 2012-03-08 14:35:56 Cześć mam dziś do rozgryzienia trochę skomplikowany problem. Otóż jest sobie kod (...)
App.Draw( Map_01 ); App.Draw( Sprite1 ); App.Draw( Sprite2 ); App.Draw( Skrzynia );
a pod nim kolizja if( CCollision::PixelPerfectTest( Andrzejanim, Sprite1 ) ) { App.Draw( Dymek ); App.Draw( Help ); txt.SetText( "asdfs" ); App.Draw( txt ); txt1.SetText( "asdfdsfsda" ); App.Draw( txt1 ); if( App.GetInput().IsKeyDown( sf::Key::Return ) ) { Map_01.SetImage( Buffer1 ); (...) }
Aktualnie po naciśnięciu ENTER, zmienia się tekstura Map_01. To jest ok. Tylko teraz chciałbym, żeby jednocześnie ze zmianą tekstury zniknęły z ekranu takie obiekty jak Sprite1, Sprite2 i Skrzynia. Co mam zrobić? |
|
Dragonit |
» 2012-03-08 15:01:11 nie rysować ich |
|
fensz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-03-08 15:09:15 Czyli jak mam to zrobić? |
|
Dragonit |
» 2012-03-08 15:16:41 Z każdym obiegiem pętli czyścisz ekran i rysujesz na nowo obiekt, dodaj warunki. |
|
« 1 » |