Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Kolizja, podmiana tekstur i czyszczenie obrazu

Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-08 15:16
Autor Wiadomość
fensz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Kolizja, podmiana tekstur i czyszczenie obrazu
» 2012-03-08 14:35:56
Cześć
mam dziś do rozgryzienia trochę skomplikowany problem.
Otóż jest sobie kod

C/C++
(...)
//Rysowanie Regionów
App.Draw( Map_01 );
App.Draw( Sprite1 );
App.Draw( Sprite2 );
App.Draw( Skrzynia );

a pod nim kolizja

C/C++
if( CCollision::PixelPerfectTest( Andrzejanim, Sprite1 ) )
{
   
    App.Draw( Dymek );
    App.Draw( Help );
    txt.SetText( "asdfs" );
    App.Draw( txt );
    txt1.SetText( "asdfdsfsda" );
    App.Draw( txt1 );
    if( App.GetInput().IsKeyDown( sf::Key::Return ) )
    {
        Map_01.SetImage( Buffer1 ); //chodzi mi o to
        (...)
       
    }

Aktualnie po naciśnięciu ENTER, zmienia się tekstura Map_01. To jest ok.
Tylko teraz chciałbym, żeby jednocześnie ze zmianą tekstury zniknęły z ekranu takie obiekty jak Sprite1, Sprite2 i Skrzynia. Co mam zrobić?
P-52199
Dragonit
» 2012-03-08 15:01:11
nie rysować ich
P-52201
fensz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-03-08 15:09:15
Czyli jak mam to zrobić?
P-52202
Dragonit
» 2012-03-08 15:16:41
Z każdym obiegiem pętli czyścisz ekran i rysujesz na nowo obiekt, dodaj warunki.
P-52203
« 1 »
  Strona 1 z 1