OpenGl + szescian na bialo i krawędzie dlaczego?
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-16 17:08
kata.mic Temat założony przez niniejszego użytkownika |
OpenGl + szescian na bialo i krawędzie dlaczego? » 2012-03-16 16:54:12 tak jak w temacie. Mam problem z kodem bo nie wiem dlaczego rysuje mi sześcian wraz z krawędziami na biało tak że ciężko odróżnić figurę. Co sugerujecie dodać może? Jakąś funkcję albo co odpowiada za zmianę ramek na kolor np czarny? |
|
Toboe |
» 2012-03-16 17:08:33 Musiałbyś bufor głębokości "odsunąć" (glPolygonOffset(GLfloat factor, GLfloat units) (możesz te wartości spróbować ustawić na -1, -1, a tak trzeba doświadczalnie dobrać) i oddzielnie rysować ramki. Czyli: Rysuj_szescian();
glPolygonOffset( - 1.0f, - 1.0f ); glEnable( GL_POLYGON_OFFSET_LINE );
glPolygonMode( GL_FRONT_AND_BACK, GL_LINE );
Rysuj_szescian();
glPolygonMode( GL_FRONT_AND_BACK, GL_FILL ); glDisabe( GL_POLYGON_OFFSET_LINE
Pisałem z palca przepisując fragmenty przykładu z podręcznika, więc nie obiecuję, że zadziała.^^' Łatwiej nadać różne kolory ścianom i rysować sześcian z buforem głębi. |
|
« 1 » |