OpenGL: jak "doklejać" figury do istniejącego juz obiektu (sześcianu)?
Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-19 13:04
kata.mic Temat założony przez niniejszego użytkownika |
OpenGL: jak "doklejać" figury do istniejącego juz obiektu (sześcianu)? » 2012-03-19 13:04:33 mam sześcian zbudowany mniej więcej z:
glPolygonMode(GL_FRONT_AND_BACK,GL_FILL); { GLfloat sa[3]={0.0f,0.0f,0.0f}; GLfloat sb[3]={2.0f,0.0f,0.0f}; GLfloat sc[3]={2.0f,2.0f,0.0f}; GLfloat sd[3]={0.0f,2.0f,0.0f}; GLfloat se[3]={0.0f,0.0f,-5.0f}; GLfloat sf[3]={2.0f,0.0f,-5.0f}; GLfloat sg[3]={2.0f,2.0f,-5.0f}; GLfloat sh[3]={0.0f,2.0f,-5.0f};
i jak do tego "dokleić"/dodać np z przodu trójkąt/stożek by przylegał do tego sześcianu?
Próbowałem poprzez:
glBegin(GL_POLYGON); { glVertex3f(0.1, 0.1, 5.0); glVertex3f(0.0, 0.1, 5.0); glVertex3f(0.0, 0.0, 2.0); glVertex3f(0.1, 0.0, 2.0); }
ale to i tak się nie dokleja 100% tak jak bym chciał bo brakuje np jednej ściany nie wiedzieć dlaczego?
Może ktoś pomóc? |
|
« 1 » |