Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

OpenGL: jak "doklejać" figury do istniejącego juz obiektu (sześcianu)?

Ostatnio zmodyfikowano 2012-03-19 13:04
Autor Wiadomość
kata.mic
Temat założony przez niniejszego użytkownika
OpenGL: jak "doklejać" figury do istniejącego juz obiektu (sześcianu)?
» 2012-03-19 13:04:33
mam sześcian zbudowany mniej więcej z:

glPolygonMode(GL_FRONT_AND_BACK,GL_FILL);
{
GLfloat sa[3]={0.0f,0.0f,0.0f};
GLfloat sb[3]={2.0f,0.0f,0.0f};
GLfloat sc[3]={2.0f,2.0f,0.0f};
GLfloat sd[3]={0.0f,2.0f,0.0f};
GLfloat se[3]={0.0f,0.0f,-5.0f};
GLfloat sf[3]={2.0f,0.0f,-5.0f};
GLfloat sg[3]={2.0f,2.0f,-5.0f};
GLfloat sh[3]={0.0f,2.0f,-5.0f};

i jak do tego "dokleić"/dodać np z przodu trójkąt/stożek by przylegał do tego sześcianu?

Próbowałem poprzez:

glBegin(GL_POLYGON);
{
glVertex3f(0.1, 0.1, 5.0);
glVertex3f(0.0, 0.1, 5.0);
glVertex3f(0.0, 0.0, 2.0);
glVertex3f(0.1, 0.0, 2.0);
}

ale to i tak się nie dokleja 100% tak jak bym chciał bo brakuje np jednej ściany nie wiedzieć dlaczego?

Może ktoś pomóc?
P-52926
« 1 »
  Strona 1 z 1