Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

winsock pakiety

Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-01 21:13
Autor Wiadomość
hincu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
winsock pakiety
» 2012-04-01 16:01:41
Witam chcialem napisac komunikacje do gry klient/serwer no i niestety poleglem juz na samym poczatku, chodzi o wymiane danymi mianowicie nie mam zielonego pojecia w jaki sposob zaimplementowac wysylanie/odbieranie danych oraz ich analize : P. Wiem glupi temat ale coz nigdzie nie moglem o tym znalezc a kto pyta nie bladzi wiec bylbym na prawde wdzieczny za kazda ale to kazda rade
P-53658
xevuel
» 2012-04-01 16:05:49
Jeśli tworzysz grę, to protokół musi być jak najkrótszy.

Ja, kiedy tworzyłem własny program przy użyciu WS, stworzyłem protokół podobny do HTTP, ale dużo krótszy, bez uwierzytelniania, i żadnych danych oprócz nazwy zasobu.
P-53659
DejaVu
» 2012-04-01 16:07:37
Napisz najpierw prosty komunikator, a dopiero później zabieraj się za grę sieciową (» KursyKurs WinSock, C++ kurs).
P-53660
hincu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-01 16:09:43
ja juz mam cala strukture wymyslona tylko nie wiem jak sie za to zabrac no coz nie wszystko idzie jak sie chce ale coz wkoncu pisze siec zeby sie jej nauczyc : D ogolny zarys pakietu ma byc cos w ten desen packet( char ID, char size1, char size2, i reszta pakietu wg ID )

@edit UP komunikator napisac to raczej nie problem bo moge go zrobic bezposrednio na char bez implementacji pakietow a ja wlasnie z nimi mam problem nie wiem od czego zaczac XD
P-53661
DejaVu
» 2012-04-01 16:12:48
to wysyłaj na początek pakiety o stałym rozmiarze i hey! :)
P-53664
hincu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-01 16:16:01
staly rozmiar odpada z oczywistego powodu przy odbieraniu danych klient by sie zawieszal az buffer recv sie nie zapelni wtedy jest dopiero nastepny 'przeskok klatki'
P-53666
pekfos
» 2012-04-01 17:01:37
az buffer recv sie nie zapelni
To dopchaj pakiet do właściwego rozmiaru i tyle.
P-53668
DejaVu
» 2012-04-01 17:30:47
Jeżeli klient Ci się 'zawiesza' do czasu odebrania kolejnych danych to znaczy, że z definicji źle zaprojektowałeś swoją aplikację sieciową.
P-53669
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona