[WIN API]Jak stworzyć statyczny obszar ze scrollbarem w oknie?
Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-17 07:32
xevuel |
» 2012-04-16 21:33:23 Zrezygnuj z WinAPI, a zainteresuj się biblioteką do GUI typową pod bibliotekę graficzną, w której piszesz. |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-16 21:38:22 nie wierze ze czegos takeigo w winapi nie da rady zrobic. Gre pisze w DirectX i w WinApi okno wiec wolalby juz zostac przy tym :|, tymbardziej ze slyszalem iz winapi ejst jednym z najbardziej profesjonalnych api |
|
xevuel |
» 2012-04-16 21:40:15 Owszem, w WinAPI dasz radę. Niemniej będzie to bardzo niewygodne i na pewno nie szybsze od innych bibliotek. Dodatkowo będzie działać tylko pod Windowsem.
Tylko w takim razie ten kurs ci się przyda tylko do tego, żeby obczaić co i jak - polecenie wyświetlania i tak będziesz musiał kierować do DX-a. I nie twórz statica, tylko wyświetlaj bezpośrednio na oknie. |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-16 21:50:01 Dzieki za info. Juz chyba nawet mam koncepcje. Tworze okno, oddzielny scrollbar, ustawiam jego pozycje na taka jaka chcem, lacze z oknem, i wszystko to co na oknie bedzie sie przesuwac a to co ma byc w miejscu bedzie static. Wyjdzie w praniu ;p |
|
xevuel |
» 2012-04-16 21:53:05 Ja bym to zrobił trochę inaczej. Po prostu odbieram od scrollbara info że user przesunął go w lewo - odrysowuję scenę jeszcze raz, uwzględniając przesunięcie. I nie tworzę żadnych static-ów, tylko maluję sobie bezpośrednio po oknie :) |
|
RazzorFlame |
» 2012-04-17 07:32:06 Moim zdaniem tak tez byloby dobrze. Ja o winapi z duzo nie wiem ale chyba oczywiste że w jakiejs pozycji wyswietlasz obrazek. Wiec ty powinienes dodać pozycje x (y tez) do pozycji obrazka. Tylko nie machnij tych przesuniec na unsigned :d |
|
1 « 2 » |