Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

łączenie WinApi z DirectX

Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-22 09:40
Autor Wiadomość
Savail
Temat założony przez niniejszego użytkownika
łączenie WinApi z DirectX
» 2012-04-21 19:24:07
Hej,
Tworze gre w WinApi i DirectX i doszedłem w koncu do momentu, gdy przydalyby sie kontrolki w grze takie jak menu, text boxy, przyciski itp. Dowiedziałem sie ze jesli kontrolki oraz DirectX podlaczone sa do tego samego okna rodzica to kazdy element rysowany przez DirectX bedzie zakrywal te kontrolki nawet zwykle czyszczenie ekranu...
Slyszalem ze w powaznych projektach najczesciej pisze sie wlasne GUI ale narazie nie mam ochoty sie zaglebiac i chce po prostu znalezc sposob na wygodne uzycie kontrolek (jesli mozliwe to w WinAPI) w polaczeniu z renderowaniem w DirectX.
Bede wdzieczny za jakakolwiek pomoc!
P-54976
m4tx
» 2012-04-21 19:42:54
Możesz poszukać gotowych silników do GUI dla DirectX-a.
P-54977
Savail
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-22 09:40:21
hmm dzięki, wydaje się ze ceGUI to jedne z najlepszych GUI do tworrzenia gier komputerowych.
P-54981
« 1 »
  Strona 1 z 1