łączenie WinApi z DirectX
Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-22 09:40
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
łączenie WinApi z DirectX » 2012-04-21 19:24:07 Hej, Tworze gre w WinApi i DirectX i doszedłem w koncu do momentu, gdy przydalyby sie kontrolki w grze takie jak menu, text boxy, przyciski itp. Dowiedziałem sie ze jesli kontrolki oraz DirectX podlaczone sa do tego samego okna rodzica to kazdy element rysowany przez DirectX bedzie zakrywal te kontrolki nawet zwykle czyszczenie ekranu... Slyszalem ze w powaznych projektach najczesciej pisze sie wlasne GUI ale narazie nie mam ochoty sie zaglebiac i chce po prostu znalezc sposob na wygodne uzycie kontrolek (jesli mozliwe to w WinAPI) w polaczeniu z renderowaniem w DirectX. Bede wdzieczny za jakakolwiek pomoc! |
|
m4tx |
» 2012-04-21 19:42:54 Możesz poszukać gotowych silników do GUI dla DirectX-a. |
|
Savail Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-22 09:40:21 hmm dzięki, wydaje się ze ceGUI to jedne z najlepszych GUI do tworrzenia gier komputerowych. |
|
« 1 » |