Którą biblioteke wybrać do projektu 3D
Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-29 19:59
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Którą biblioteke wybrać do projektu 3D » 2012-04-24 11:34:12 Witam, zastanawiam się, którą bibilioteke wybrać do mojego projektu 3D. Może napiszę w punktach, jaka biblioteka by mnie najbardziej zadowoliła. 1. Chcę aby ta biblioteka była w miare łatwa,dobra dla człowieka, który zaczyna przygodę z 3D (nie chodzi mi o wydajność). 2. Łatwy dostęp do poraników i kursów z tą biblioteką. (najlepiej po polsku)
|
|
yoogi |
» 2012-04-24 12:10:05 Open GL albo DX, ale polecił bym jakiś silnik do 3d, nie musiał byś się męczyć z kodem |
|
SeaMonster131 |
» 2012-04-24 12:36:34 Dokładnie - albo OpenGL albo DirectX, jednak pisanie silnika wymaga dużo pracy jak i czasu, więc pytanie brzmi: chcesz pisać silnik czy grę? Jeżeli to drugie, to użyj gotowego silnika. |
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-24 12:47:51 A jakbym chciał od podstaw np. "załadować"(tak aby był wyświetlony w oknie mojego projektu) mój obiekt wcześniej zrobiony np. w 3ds max. To dużo czasu by mi to zajęło? |
|
SeaMonster131 |
» 2012-04-24 12:59:40 Zależy od umiejętności programisty.
// Wystarczy tylko zapoznać się z daną biblioteką, umieć wyświetlić dane rzeczy na ekranie, a następnie wczytać plik (tutaj trzeba zainteresować się z danym formatem pliku). W gotowym silniku wystarczy zazwyczaj kliknąć 2 przyciski i obiekt zostanie wczytany. |
|
yoogi |
» 2012-04-24 13:04:11 Może 5 minut może 5 lat :) |
|
Winner Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-24 13:18:38 Dzięki za pomoc. Jakbyście jeszcze mogli to podajcie mi jakieś przykłady tych silników (chodzi o nazwy) |
|
yoogi |
» 2012-04-24 13:42:25 Jak chcesz pisać grę, to polecam sprawdzić w jakich silnikach piszą inne gry, typu assasing creed, wiedźmin, need for speed itd.
Zobacz na UDK |
|
« 1 » 2 |