Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Którą biblioteke wybrać do projektu 3D

Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-29 19:59
Autor Wiadomość
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Którą biblioteke wybrać do projektu 3D
» 2012-04-24 11:34:12
Witam, zastanawiam się, którą bibilioteke wybrać do mojego projektu 3D. Może napiszę w punktach, jaka biblioteka by mnie najbardziej zadowoliła.
1. Chcę aby ta biblioteka była w miare łatwa,dobra dla człowieka, który zaczyna przygodę z 3D (nie chodzi mi o wydajność).
2. Łatwy dostęp do poraników i kursów z tą biblioteką. (najlepiej po polsku)
P-55152
yoogi
» 2012-04-24 12:10:05
Open GL albo DX, ale polecił bym jakiś silnik do 3d, nie musiał byś się męczyć z kodem
P-55159
SeaMonster131
» 2012-04-24 12:36:34
Dokładnie - albo OpenGL albo DirectX, jednak pisanie silnika wymaga dużo pracy jak i czasu, więc pytanie brzmi: chcesz pisać silnik czy grę? Jeżeli to drugie, to użyj gotowego silnika.
P-55164
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-24 12:47:51
A jakbym chciał od podstaw np. "załadować"(tak aby był wyświetlony w oknie mojego projektu) mój obiekt wcześniej zrobiony np. w 3ds max. To dużo czasu by mi to zajęło?
P-55168
SeaMonster131
» 2012-04-24 12:59:40
Zależy od umiejętności programisty.

// Wystarczy tylko zapoznać się z daną biblioteką, umieć wyświetlić dane rzeczy na ekranie, a następnie wczytać plik (tutaj trzeba zainteresować się z danym formatem pliku).
W gotowym silniku wystarczy zazwyczaj kliknąć 2 przyciski i obiekt zostanie wczytany.
P-55172
yoogi
» 2012-04-24 13:04:11
Może 5 minut może 5 lat :)
P-55174
Winner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-24 13:18:38
Dzięki za pomoc. Jakbyście jeszcze mogli to podajcie mi jakieś przykłady tych silników (chodzi o nazwy)
P-55175
yoogi
» 2012-04-24 13:42:25
Jak chcesz pisać grę, to polecam sprawdzić w jakich silnikach piszą inne gry, typu assasing creed, wiedźmin, need for speed itd.

Zobacz na UDK
P-55180
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona