Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Pozycja myszki względem okna aplikacji

Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-25 18:40
Autor Wiadomość
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] Pozycja myszki względem okna aplikacji
» 2012-04-25 18:13:32
Cześć podobno w wersji 2.0 nie ma czegos takiego jak sf::Input za to jest sf::Mouse i teraz co zrobić aby punkt(0,0) znowu był w lewym górnym rogu aktualnego okienka a nie w lewym górnym rogu ekranu ?
P-55319
DejaVu
» 2012-04-25 18:18:08
P-55321
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-25 18:24:08
Aha dobra mam :D Fajne rozwiazanie w sumie. Przepraszam ze za pierwszym razem nie skumalem ;p


EDIT: W sumie to było napisane w dokumentacji mogłem od razu przeczytać całość a nie pobieżnie teraz aby pobrać współrzędne myszki WZGLĘDEM PULPITU wystarczy użyć metody klady sf::Mouse getPosition(), natomiast WZGLĘDEM AKUTALNEGO OKNA podajemy jako argument obiekt klasy sf::Window czyli np getPosition(Window)
P-55322
DejaVu
» 2012-04-25 18:26:56
» Kurs SFML 1.6, C++Tworzenie i wyświetlanie sprajtów lekcja

Ostatnia sekcja. W SFML 2.0 zapewne jest analogicznie.

/edit:
Jak masz rozwiązanie to napisz je dla innych.
P-55323
diego997
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-04-25 18:40:50
Tylko do bani trochę że nie można relativeTo Window przypisać od razu obiektowi klasy sf::Mouse tylko za każdym razem przy pobieraniu współrzędnych trzeba podawać tą dłuuugą składnię Mouse.getPosition(Window).x
P-55325
« 1 »
  Strona 1 z 1