[SFML 2.0] Pozycja myszki względem okna aplikacji
Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-25 18:40
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Pozycja myszki względem okna aplikacji » 2012-04-25 18:13:32 Cześć podobno w wersji 2.0 nie ma czegos takiego jak sf::Input za to jest sf::Mouse i teraz co zrobić aby punkt(0,0) znowu był w lewym górnym rogu aktualnego okienka a nie w lewym górnym rogu ekranu ? |
|
DejaVu |
» 2012-04-25 18:18:08 |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-25 18:24:08 Aha dobra mam :D Fajne rozwiazanie w sumie. Przepraszam ze za pierwszym razem nie skumalem ;p
EDIT: W sumie to było napisane w dokumentacji mogłem od razu przeczytać całość a nie pobieżnie teraz aby pobrać współrzędne myszki WZGLĘDEM PULPITU wystarczy użyć metody klady sf::Mouse getPosition(), natomiast WZGLĘDEM AKUTALNEGO OKNA podajemy jako argument obiekt klasy sf::Window czyli np getPosition(Window) |
|
DejaVu |
» 2012-04-25 18:26:56 |
|
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-25 18:40:50 Tylko do bani trochę że nie można relativeTo Window przypisać od razu obiektowi klasy sf::Mouse tylko za każdym razem przy pobieraniu współrzędnych trzeba podawać tą dłuuugą składnię Mouse.getPosition(Window).x |
|
« 1 » |