[SFML] Pliki .inl odmawiają współpracy
Ostatnio zmodyfikowano 2012-04-26 15:03
Schulze13 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Pliki .inl odmawiają współpracy » 2012-04-26 14:30:54 Witam, Już na samym początku pracy z SFML pojawiły się problemy w postaci braku plików .inl. Po ich doinstalowaniu CodeBlock wypluwa mi następujący alert obj\Debug\main.o||In function `main':| C:\Users\Schulze13\Documents\C++\SFMLTest\main.cpp|5|undefined reference to `sf::VideoMode::VideoMode(unsigned int, unsigned int, unsigned int)'| C:\Users\Schulze13\Documents\C++\SFMLTest\main.cpp|5|undefined reference to `sf::Window::Window(sf::VideoMode, std::string const&, unsigned long, sf::WindowSettings const&)'| C:\Users\Schulze13\Documents\C++\SFMLTest\main.cpp|8|undefined reference to `sf::Window::Display()'| C:\Users\Schulze13\Documents\C++\SFMLTest\main.cpp|6|undefined reference to `sf::Window::IsOpened() const'| C:\Users\Schulze13\Documents\C++\SFMLTest\main.cpp|5|undefined reference to `sf::Window::~Window()'| C:\Users\Schulze13\Documents\C++\SFMLTest\main.cpp|5|undefined reference to `sf::Window::~Window()'| C:\Users\Schulze13\Documents\C++\SFMLTest\main.cpp|5|undefined reference to `sf::Window::~Window()'| ||=== Build finished: 7 errors, 0 warnings ===|
Jak mogę pozbyć się tego problemu? Liczę na waszą pomoc. @edit treść błędu się zmieniła |
|
hincu |
» 2012-04-26 14:40:42 pokaz kod w g*wnie nie bedziemy grzebali |
|
Schulze13 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-04-26 14:45:56 main.cpp #include <SFML/Window.hpp>
int main() { sf::Window oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML - http://cpp0x.pl" ); while( oknoAplikacji.IsOpened() ) { oknoAplikacji.Display(); } return 0; }
vector3.inl
template < typename T > Vector3 < T >::Vector3() : x( 0 ) , y( 0 ) , z( 0 ) { }
template < typename T > Vector3 < T >::Vector3( T X, T Y, T Z ) : x( X ) , y( Y ) , z( Z ) { }
template < typename T > Vector3 < T > operator -( const Vector3 < T >& V ) { return Vector3 < T >( - V.x, - V.y, - V.z ); }
template < typename T > Vector3 < T >& operator +=( Vector3 < T >& V1, const Vector3 < T >& V2 ) { V1.x += V2.x; V1.y += V2.y; V1.z += V2.z; return V1; }
template < typename T > Vector3 < T >& operator -=( Vector3 < T >& V1, const Vector3 < T >& V2 ) { V1.x -= V2.x; V1.y -= V2.y; V1.z -= V2.z; return V1; }
template < typename T > Vector3 < T > operator +( const Vector3 < T >& V1, const Vector3 < T >& V2 ) { return Vector3 < T >( V1.x + V2.x, V1.y + V2.y, V1.z + V2.z ); }
template < typename T > Vector3 < T > operator -( const Vector3 < T >& V1, const Vector3 < T >& V2 ) { return Vector3 < T >( V1.x - V2.x, V1.y - V2.y, V1.z - V2.z ); }
template < typename T > Vector3 < T > operator *( const Vector3 < T >& V, T X ) { return Vector3 < T >( V.x * X, V.y * X, V.z * X ); }
template < typename T > Vector3 < T > operator *( T X, const Vector3 < T >& V ) { return Vector3 < T >( V.x * X, V.y * X, V.z * X ); }
template < typename T > Vector3 < T >& operator *=( Vector3 < T >& V, T X ) { V.x *= X; V.y *= X; V.z *= X; return V; }
template < typename T > Vector3 < T > operator /( const Vector3 < T >& V, T X ) { return Vector3 < T >( V.x / X, V.y / X, V.z / X ); }
template < typename T > Vector3 < T >& operator /=( Vector3 < T >& V, T X ) { V.x /= X; V.y /= X; V.z /= X; return V; }
template < typename T > bool operator ==( const Vector3 < T >& V1, const Vector3 < T >& V2 ) { return( V1.x == V2.x ) &&( V1.y == V2.y ) &&( V1.z == V2.z ); }
template < typename T > bool operator !=( const Vector3 < T >& V1, const Vector3 < T >& V2 ) { return( V1.x != V2.x ) ||( V1.y != V2.y ) ||( V1.z != V2.z ); }
|
|
hincu |
» 2012-04-26 15:03:46 gdybys znal angielski wiedzialbys ze to sa errory dotyczace kodu.. zamien sf::Window na sf::RenderWindow |
|
« 1 » |