Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Obliczanie wierzchołków na obiekcie, warunek odpowiadający za kolizję.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-06 14:23
Autor Wiadomość
Trust
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-05-06 14:19:52
Mam już kod który działa i odpowiada za moje kolizje :

C/C++
if( Bx15 < Ax5 && Bx13 > Ax7 && By16 < Ay6 && By14 > Ay8 ) //kolizja
{
   
    if( s1_x > s2_x ) s1_x = s1_x + 2, speed_1 -= 0.02, speed_2 -= 0.02;
   
    if( s1_x < s2_x ) s1_x = s1_x - 2, speed_1 -= 0.02, speed_2 -= 0.02;
   
    if( s1_y < s2_y ) s1_y = s1_y - 2, speed_1 -= 0.02, speed_2 -= 0.02;
   
    if( s1_y > s2_y ) s1_y = s1_y + 2, speed_1 -= 0.02, speed_2 -= 0.02;
   
}

Wystarczyło tylko tyle, a ja się mączyłem nie wiadomo jak i ile.....
P-56110
Trust
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-05-06 14:21:33
P-56111
kizia
» 2012-05-06 14:22:14
Przynajmniej na długo zapamiętasz to do czego doszedłeś ;d
P-56112
Trust
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-05-06 14:23:55
Na pewno :P A ile się nauczyłem przez takie pisanie.:)


Wielkie dzięki! Temat do zamknięcia :)
P-56113
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3