Zabawa z bitmapami (Zmienianie tła obrazu z kamery)
Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-02 16:14
Admixior Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Zabawa z bitmapami (Zmienianie tła obrazu z kamery) » 2012-05-02 13:14:16 Nie wiedziałem jak temat więc jak coś to pomóżcie. Mam coś takiego(obrazy o takiej samej rozdzielczości): 1.Tło (sztuczne) // z neta ściągnięte 2.Tło (prawdziwe) //zrobione pierwsze zdjęcie bez postaci 3.Postać (na tle prawdziwym) Zadanie: przekopiować samą postać z tła prawdziwego na tło sztuczne. Ewentualnie jak opracować coś żeby w razie małego uderzenia w kamerę(przesunięcia np o jeden pixel, lub delikatnie koloru) obraz nie psuł się. Czy jest jakaś funkcja coś a'la transparentne kopiowanie bitmapy ale z uwagi na całą drugą bitmapę a nie na jeden kolor. Bo własna funkcja obawiam się że mogła być nieoptymalna, a film musi być w czasie rzeczywistym. Czy jest też w jakiejś bibliotece coś aby kopiować dobrze w razie ewentualności wyżej wspomnianej.
Gdyby było coś takiego w SFML, OpenCV lub innej bibliotece ostatecznie w WinApi. Za wszelkie namiary z góry dziękuję |
|
m4tx |
» 2012-05-02 13:30:26 Bo własna funkcja obawiam się że mogła być nieoptymalna, a film musi być w czasie rzeczywistym. |
Wątpię, czy da się to zrobić 30 razy na sekundę. Zresztą, napisałeś to tak, że ciężko w ogóle zrozumieć, o co Ci chodzi. Gdyby było coś takiego w SFML [...] lub [...] w WinApi. |
Nie sądzę... W OpenCV pewnie to będzie, ale napisz zrozumiale dokładnie o co Ci chodzi. |
|
SeaMonster131 |
» 2012-05-02 14:46:39 |
|
Admixior Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-05-02 16:14:20 @up: Właśnie o to mi chodziło. THX
Tematu nie zamykam jakby były jeszcze jakieś inne problemy |
|
« 1 » |