[SFML] szybkość pobierania współrzędnych myszki
Ostatnio zmodyfikowano 2012-05-09 22:58
diego997 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] szybkość pobierania współrzędnych myszki » 2012-05-09 22:07:08 Jestem ciekaw w jaki sposób działa np paint bez względu na to jak szybko zaczniemy rysować czyli poruszać myszką to linia nigdy się nie przerwie, natomiast gdy chcę w sfml'u zrobić np kolorowanie kratek to gdy szybko zaczynam jeździć myszką to niektóre pomija. Czy w paincie bądz innych tego typu programach czy w grach gdziekolwiek, jest napisany jakiś algorytm który wyłapuje współrzędne które jest w stanie wyłapać i na podstawie nich rysuje, czy po prostu sfml się do tego nie nadaje ? |
|
Admixior |
» 2012-05-09 22:46:53 Jak pobierasz o ile została mysz przesunięta nie zawsze masz podane po jednym pikselu. Jak ktoś sobie ustawił we właściwościach że mysz mu się szybko rusza to będziesz miał co ileś pikseli. Musisz sam sobie obliczyć w jaki sposób rysuje się linia. Albo znaleźć na necie jakąś taką funkcję. Na twoje pytanie raczej trzeba odpowiedzieć tak; //PS poprawcie mnie jak się mylę. |
|
akwes |
» 2012-05-09 22:58:39 1. Źle to pewnie napisałeś :P 2. Zamiast robić kropki pikselami, rób po prostu linię z ostatniego punktu do położenia myszki. Wtedy cobyś nie robił to będziesz miał linię nieprzerwaną.
@up, sfml bez problemu się do tego nada. |
|
« 1 » |