[OpenGL]Ustawianie kamery
Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-24 17:26
bingo009 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL]Ustawianie kamery » 2012-06-12 20:50:33 Witam was serdecznie, otóż chcę ręcznie ustawić kamerę, a jednak mam problem. Po użyciu gluLookAt wogóle nie widać mojego obiektu. Z tego co czytałem w dokumentacji, to pierwsze 3 wartości to współrzędne punktu położenia kamery, kolejne 3 to współrzędne punktu na który kamera "patrzy", a ostatnie trzy to wysokość. Co jest nie tak w tym kodzie? gluLookAt( 2.0, 2.0, 2.0, 1.0, 1.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0 );
glBegin( GL_TRIANGLES ); glColor3f( 0.0f, 1.0f, 0.0f ); glVertex3f( 0.0, 0.0, 0.0 ); glVertex3f( 1.0, 0.0, 0.0 ); glVertex3f( 1.0, 1.0, 0.0 );
glColor3f( 0.0f, 0.0f, 1.0f ); glVertex3f( 0.0, 0.0, 0.0 ); glVertex3f( 0.0, 1.0, 0.0 ); glVertex3f( 1.0, 1.0, 0.0 ); glEnd();
|
|
xevuel |
» 2012-06-12 21:12:46 Spróbuj dać jako przedostatni argument wartość 1.0. Poza tym, po co ustawiasz obserwatora 2 punkty nad ziemią, skoro obiekt znajduje się tuż przy niej? |
|
bingo009 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-06-19 18:50:54 Przepraszam, za którą przerwę. Nic to nie dało. |
|
DejaVu |
» 2012-06-19 18:55:34 |
|
bingo009 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-06-24 17:26:06 Dzięki, już działa. |
|
« 1 » |