[Allegro] System Walk.
Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-13 19:09
Forczek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro] System Walk. » 2012-06-13 09:56:37 Siemka, w mojej grze zostało dodać system walk. Animacje mam zrobione, chodzi tu to że jeżeli np. postać kopie to HP przeciwnika spada. Na razie wygląda to tak: int ciosw = postac_x - 100; int cioso = ludek_x + 100; Przykładowy cios: if( key[ KEY_H ] ) { if( blokw = false ) { if( ludek_x > postac_x ) { if( ludek_x < cioso ) { HPw - 10; } } } } Postać stoi po prawej, a ludek po lewej. Co jest źle w zapisie. To jest walka ogień na wodę. |
|
waxx |
» 2012-06-13 12:57:44 "coś jest źle" >.< to moze powiedz co nie dziala i co sie dzieje ;p
|
|
Forczek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-06-13 13:31:58 Nie działa, podchodzę na określoną odległość, i jak atakuje hp nie spada. |
|
hincu |
» 2012-06-13 13:43:45 bo nie robisz kolizji... sprawdzasz tylko 2 punkty miedzy soba nie to czy obrazek ze soba koliduje |
|
Forczek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-06-13 13:47:59 To jak mniej więcej zrobić. Według mnie jest kolizja bo musi być postac_x > ludek_x i musi nie być za daleko. To jak zrobić inaczej aby było git? Proszę o dokładniejsze wytłumaczenie, albo o przykład. |
|
pekfos |
» 2012-06-13 13:51:44 |
|
Forczek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2012-06-13 13:53:32 To żeś mi napisał.... |
|
pekfos |
» 2012-06-13 13:58:08 |
|
« 1 » 2 3 4 5 |