Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] System Walk.

Ostatnio zmodyfikowano 2012-06-13 19:09
Autor Wiadomość
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro] System Walk.
» 2012-06-13 09:56:37
Siemka, w mojej grze zostało dodać system walk. Animacje mam zrobione, chodzi tu to że jeżeli np. postać kopie to HP przeciwnika  spada. Na razie wygląda to tak:
C/C++
int ciosw = postac_x - 100;
int cioso = ludek_x + 100;
Przykładowy cios:
C/C++
if( key[ KEY_H ] )
{
    if( blokw = false )
    {
        if( ludek_x > postac_x )
        {
            if( ludek_x < cioso )
            {
                HPw - 10;
            }
        }
    }
}
Postać stoi po prawej, a ludek po lewej. Co jest źle w zapisie. To jest walka ogień na wodę.
P-58343
waxx
» 2012-06-13 12:57:44
"coś jest źle" >.<
to moze powiedz co nie dziala i co sie dzieje ;p
P-58346
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-06-13 13:31:58
Nie działa, podchodzę na określoną odległość, i jak atakuje hp nie spada.
P-58349
hincu
» 2012-06-13 13:43:45
bo nie robisz kolizji... sprawdzasz tylko 2 punkty miedzy soba nie to czy obrazek ze soba koliduje
P-58350
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-06-13 13:47:59
To jak mniej więcej zrobić. Według mnie jest kolizja bo musi być postac_x > ludek_x i musi nie być za daleko. To jak zrobić inaczej aby było git? Proszę o dokładniejsze wytłumaczenie, albo o przykład.
P-58351
pekfos
» 2012-06-13 13:51:44
C/C++
if( blokw = false ) //aha..
P-58352
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2012-06-13 13:53:32
To żeś mi napisał....
P-58353
pekfos
» 2012-06-13 13:58:08
P-58354
« 1 » 2 3 4 5
  Strona 1 z 5 Następna strona